Defect: ST72L

Gestart door i2Paq, december 30, 2011, 12:48:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

i2Paq

Ik heb de afgelopen dagen genoten van de TOP2000 via mijn vintage set terwijl ik samen met mevr. i2Paq de hal, trappen, overloop en gedeelte van de woonkamer aan het verven / sausen was.

Vanmorgen wilde we de laatste loodjes wegwerken en vol enthousiasme zette ik alles aan...., helaas bleef de ST72L dood  :cry:

Ik dacht eerst nog dat de stekker niet goed in de SC-80 zat, maar dat bleek niet zo  :oops:

De ST72L is dus ter ziele, maar er gloort hoop  :-)

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

Hij staat sinds vanmiddag bij HAL9000  byebye
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Whisper.nl

Citaat van: i2Paq op januari 13, 2012, 18:11:40
Hij staat sinds vanmiddag bij HAL9000  byebye

Veel sterkte gewenst met deze zware tijd .  8-)

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

HAL9000

Helaas  heeft HAL9000 zelf een  reparatie  nodig met een ontstoken  amandel recht en gaat  nu  wat  naar  links.  aan  de  antibiotica  dus  zal  er  snel  weer  boven op  zijn.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Zweef

Ik ben dus niet de enige hier met gammele amandelen  :wink:

Even de boel platgooien met die antibiotica en gaan met die banaan!
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

i2Paq

Citaat van: HAL9000 op januari 14, 2012, 08:14:03
Helaas  heeft HAL9000 zelf een  reparatie  nodig met een ontstoken  amandel recht en gaat  nu  wat  naar  links.  aan  de  antibiotica  dus  zal  er  snel  weer  boven op  zijn.

Als je mijn ST maar niet aansteekt, ze heeft het al moeilijk genoeg  :-D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

i2Paq

En weer thuis en volledig werkzaam  pompom

Bedankt HAL9000!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

SMarcel

Hallo Norman,

Dat is mooi, maar nu weten we alleen nog maar wat er met Jon aan de hand was en niet wat er met jouw ST-72 mis was?

Is daar ook iets over bekend.

Groeten,

Marcel

HAL9000

Marcel,

Ik heb  een boel  print bindingen (eilandjes) vertint een hoop stond  uit  de  tin.
Die  moderne tuners  hebben een hekel aan storing waardoor  die  RDS etc  vreemd  gaan doen.
je  moet het zien als een computer  die op hol slaat.

Analoge  tuners  is  zo  duidelijk wat  er aan de hand is, maar bij die  digitale  ontvangers  kan ik ook maar  een paar dingen nakijken en een idee vormen over wat er  eventueel aan de hand  is.

Maar  deze  tuners  gaan zelden  echt stuk.

Jon
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SMarcel

Dank je wel Jon, by the way hoe gaat het met de amandelen?????????????

Groeten,

Marcel

HAL9000

Citaat van: SMarcel op februari 03, 2012, 13:34:51
Dank je wel Jon, by the way hoe gaat het met de amandelen?????????????

Groeten,

Marcel

Ja, naar een paar pillen antibiotica was  alles  weer perfect.  Eens  in het jaar heb ik een  amandel ontsteking.  puke
bedankt voor vragen!  pompom
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SMarcel

Hallo Jon,

Dit probleem is mij bekend, heb toen ik 37 jaar was mijn amandelen laten verwijderen. Probleem opgelost!

Echt een aanrader en de ingreep op zich viel mij 100% mee ondanks dat men roept dat het op oudere leeftijd meer problemen/pijn gaat opleveren.

Groeten,

Marcel

PS: Sorry Norman dat ik jouw Topic hiervoor heb misbruikt byebye

i2Paq

Citaat van: SMarcel op februari 03, 2012, 13:40:53
PS: Sorry Norman dat ik jouw Topic hiervoor heb misbruikt byebye

I'll take it out on your 1060  violent1

On-topic: De Tuner werkt echt weer 100%.

Kanalen zoeken etc. werkt weer als vanouds en niets is leukers dan even lekker "ouderwets" radio luisteren.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Paul

Als het vanouds is dan toch wel op de AM ?  :-D :lol: :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

i2Paq

Citaat van: Paul op februari 03, 2012, 16:49:46
Als het vanouds is dan toch wel op de AM ?  :-D :lol: :wink:

Kom, zo "vintage" ben ik nu ook weer niet  :schater:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...