Citaat van: Ch1mera1989 op augustus 29, 2010, 00:16:49
Aaah, okee okee Nu heb ik alleen een aantal dingen zitten lezen en ben ik ook wel geïnteresseerd in de Sonos Zoneplayer 90. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze streamer? Nu heb ik ook de vraag wat de rol van de controller in beide gevallen nou precies is? Is hij echt voor als afstandsbediening en dus selecteert wat de SB Duet of ZP90 leest van je PC of NAS, ontvangt en verwerkt? Of geldt hij juist als het apparaat wat de bestanden leest van je PC of NAS en het verstuurd naar de SB Duet of ZP90, en dus de kwaliteit van de controller ook van belang is? Ik wil namelijk een iPod Touch gaan gebruiken als afstandsbediening ervoor. Dus ik hoop op het eerste.
Ik speel met de ZP90/ NAS/ ipod touch combo. Ipod is puur AB, zit niet in de signaalweg. De vraag sonos of SB heb ik mezelf én de medewerker bij wifimedia ook gesteld.
Gebruiksgemak, zekerheid van een stabiel signaal (bij draadloos gebruik) echte plug en play; Sonos
.
Sb kan en ga ik niet over oordelen. Ik ben een redelijke leek op streaming audio gebied (eigenlijk alles met computers) maar de sonos was binnen 2 minuten aan het spelen. (mits je muziekopslag al voor elkaar hebt).
Goede externe dac erbij en je hebt een supercombo.