Modificatie Cd-speler 5001 OSE

Gestart door drees62, juli 06, 2009, 21:08:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

#90
Dank voor je zorgvuldig antwoord slashhead  :-) :-)

Eigenlijk heeft zo'n tweak alleen zin indien het rechtstreeks op een mechanisch in dit geval loopwerk betrekking heeft.

Die hoge toerentallen waar de sacd mee te maken worden dan door onzorgvuldigheden niet gehaald zoals de wasmachine niet op toeren komt? als ik het goed begrijp?
Is het mogelijk een sacd te maken die met veel minder toeren toekomt?
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

gerard

Citaat van: vielzweck op juli 13, 2009, 20:30:19
Dank voor je zorgvuldig antwoord slashhead  :-) :-)
stupid


Citeer
Eigenlijk heeft zo'n tweak alleen zin indien het rechtstreeks op een mechanisch in dit geval loopwerk betrekking heeft.

Vandaar dat ik ook geprobeerd heb om waar mogelijk rechtstreeks het loopwerk te verzwaren, en zowiezo de bodemplaat rechtstreeks onder het loopwerk.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

TurboMarco

wat ik met mijn dvd spelers ervaar is dat wanneer er een dvd afgespeeld word er een naar bijgeluid geproduceerd word afkomstig van het loopwerk,dit geluid word versterkt door de behuizing die een goede klankkast blijkt te zijn,dmv loodbitumen word de kast aanzienlijk stiller waardoor bijgeluiden sterk terug gebracht worden,daarmee heb ik mijn doelstelling bereikt  .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)