Er is meer tussen hemel en aarde

Gestart door Paul, mei 02, 2009, 21:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lapti

amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

Paul

Citaat van: Vlearmoes op mei 03, 2009, 08:33:23
Om eerlijk te zijn moet ik vermelden dat ik alle radio zenders heb verwijderd uit mijn schotel ontvanger
om meer ruimte te maken om van 4 satelieten alles te kunnen inladen    daarna weer 100derden tv zenders verwijderd om mijn hummy lekker snel te houden  :lol:


Theo als jij 4 satellieten kan ontvangen heb jij dan 4 lnb,s gemonteerd of is deze draaibaar.
Kan jij eventueel een foto hiervan posten.
Ben benieuwd wat er nog mogelijk is en goedkoper is.
Zelf gebruik 1 lnb op de schotel, zie foto.


Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

MadVillain

Citaat van: gerard op mei 03, 2009, 17:23:02
Hier had ik nog niet aan gedacht  :roll: , ik meende dat dit alleen voor muziek vanaf de pc was.... frusty
( ik moet me nodig eens verdiepen in de nieuwe ontwikkelingen... :-D )

Heb ik gelijk veel vragen:

Hoe vind je de kwaliteit van de radiozenders?
Vergelijkbaar met via de kabel? of is het toch een "plat" geluid...
Gebruik je de dac van de SB of heb je een losse dac(nodig) voor een beter geluid?

Op 't werk luister ik ook naar internetradio via de pc, werkt wel goed maar zo nu en dan heb ik "dipjes" in het geluid; het geluid valt dan een fraktie van een seconde ff uit.. nopompom
Heb je dat ook via de SB ???



Er zijn veel radiozenders te vinden en de kwaliteit is niet slecht. Jammer genoeg kan ik niet zien wat de bitrate is. Maar zo op het gehoor klonk het niet slecht.
Zelf luister ik nooit radio, maar het aanbod via de sb is erg groot. Maar het kan zijn dat jouw zender er nou net niet tussen zit. Arrow zit er iig wel op.

Ik gebruik de Squeezebox gewoon voor erbij zodat ik muziek wat ik op de pc heb staan dan ook eens via mijn hifi set kan beluisteren. En mijn muziek op de pc is totaal andere muziek dan wat ik op cd heb.


Ik luister gewoon met de ingebouwde dac. Maar wil je er lossless mee luisteren dan raad ik zeker weten een losse dac aan. Maar dan geef je meer geld uit aan de dac dan aan het apparaat zelf. De Squeezebox is nu bij Paradigit voor 150,- te krijgen. en een goede hoogwaardige dac begint bij een 400,-

Vlearmoes

#18
Citaat van: Paul op mei 03, 2009, 18:41:48
Theo als jij 4 satellieten kan ontvangen heb jij dan 4 lnb,s gemonteerd of is deze draaibaar.
Kan jij eventueel een foto hiervan posten.
Ben benieuwd wat er nog mogelijk is en goedkoper is.
Zelf gebruik 1 lnb op de schotel, zie foto.




mijn schoteltje is een multytenne  :yes:
hierin zitten 4 lnb`s ingebouwd

http://www.vorstenberg.nl/N_frame.html?http://www.vorstenberg.nl/N_art_525.html



Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v