@meerpa,
De nadelen die ik beschrijf heb ik gehaald uit diverse tests die ik gelezen heb op het internet.
Daar ik de speler pas in gebruik heb moet ik deze nog uitgebreid uitproberen, iets wat ik nu ben aan het doen.
- Ik heb er een HD in geplaatst en als je de player aan zet is de fan hoorbaar, niet hinderlijk, maar je hoord hem.
- De handleiding had voor mij iets uitgebreider mogen zijn. Natuurlijk kun je naar de site van Dune waar een engelstalige handleiding te vinden is. Zelf heb ik instellingen gehaald uit het forum op
HDSupplies.nl http://www.hdsupplies.nl/nl/helpdesk/cat/dune-smart/
- Het kopiëren van bestanden naar de harde schijf in de player had voor mij sneller gekunt. Maar voor mee geen echt probleem.
- Ik heb Yadis geinstallerd voor de Movie wall. Werkt perfect en ziet er mooi uit. Jammer dat er geen albumhoezen worden weergegeven bij afspelen audio(misschien gaat dit wel, maar nog niet gevonden). Dit inmiddels ook gevonden. De optie "afbeeldingen en muziek afspelen" selecteren.
Tot nu toe ben ik dik tevreden met de Dune Duo. Hij speelt tot nu toe alles af. ISO, Blu-Ray 3D,mkv, etc, geen probleem. Ook wat audio betreft speelt hij feilloos alles af, WAV, Flac, M4A ,AAC, OGG, en ook de geluidskwaliteit is prima.
Tot nu toe heb ik alleen een DIVX gestreamd, zonder probleem. Andere formaten moet ik nog uitproberen.
Deze player is een aanrader!