Welke Mediaplayer?

Gestart door mac, december 30, 2011, 11:22:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mac

Hallo,

ik heb een Marantz SR 7005 receiver en een UD 5005 Blu-Ray speler samen met de
Samsung UE40D8000 LED-TVA 3D
Nu wil ik een mediaplayer aanschaffen en het liefste met een harddisk, die alle formaten zowel video als audio kan afspelen.
Ik heb er al veel over gelezen, maar er is zoveel keuze en ondertussen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Nu wil ik vragen welke mediaspeler er het beste gecombineerd kan worden met bovenstaande receiver, en welke jullie ervaringen hiermee zijn.

Alvast bedankt.

Marvin

Dune, en dan op de website even bekijken welke bij jou past.

Succes!



Janver

 stupid

Binnenkort moeten de nieuwe Dune's komen. Dat had al eind vorig kwartaal of dit jaar nog moeten gebeuren, maar helaas nog niks gezien.

Ik ga straks voor de Dune Max of de Dune Smart B2.

Nog even geduld voor mij in ieder geval.

Kleiner budget, check eens hardware.info :

Hardware Info

Staat wel een aardig en up-to-date vergelijk.

gr.

Jan
Hier kan uw reclame staan!

mac

#3
Ik ben inderdaad op de site van Dune gaan kijken en ben gecharmeerd van de HDI Dune HD Duo.
Deze is als beste getest door computer totaal.


http://computertotaal.nl/hardware/22923-tien-luxe-mediaspelers.html



De Dune Max komt zelfs nog beter uit de tests, maar deze is tevens voorzien van een Blu-Ray speler, en aangezien ik er al twee in gebruik heb vindt ik het niet nodig om er nog een te kopen.

Ga nog maar verder lezen en vergelijken.

pameijer

Wat is je budget? Gezien je nickname is een Apple Mac Mini natuurlijk een fantastisch apparaat dat met XBMC of Plex een mooie ervaring biedt. Maar met een gejailbreakte Apple TV met XBMC van EUR119,= kom je ook al een heel eind!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op december 30, 2011, 13:25:57
Wat is je budget? Gezien je nickname is een Apple Mac Mini natuurlijk een fantastisch apparaat dat met XBMC of Plex een mooie ervaring biedt. Maar met een gejailbreakte Apple TV met XBMC van EUR119,= kom je ook al een heel eind!

Das logisch

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mac

Helaas heeft mijn nick niets met betreffende merk te maken. :no:

JohnWx

Citaat van: mac op december 30, 2011, 14:03:16
Helaas heeft mijn nick niets met betreffende merk te maken. :no:

toch maar doen anders te verwarrend voor ons  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mac


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

mac

Ik zal het je maar zeggen...Ronald Mac Donald Huis, al schrijf je dat zo; McDonald.

wiemelen

Ik heb sinds woensdag een Eminent 7280 aangesloten en dit werkt prima.
Makkelijk te installeren, prima beeld en klank.
Het menu is ook duidelijk en makkelijk in gebruik.

Mijn short list bestond uit Eminent 7280, Netgear NeoTV 550 en Dune 301 (moet nog uitkomen dacht ik).
De netgear zou voor jou afvallen wegens geen harddisk.

Bij deze ook nog even een leuke link van 27.12.2011 met vergelijkingen tussen heel wat mediaspelers.
http://nl.hardware.info/reviews/2420/mega-mediaspeler-vergelijkingstest-alles-wat-je-moet-weten

Veel uitzoekgenot  :-)
Marantz SR7005
Marantz SACD KI Pearl Lite
Focal 826W
Van Damme UP LCOFC Interlink
Van Damme UP LCOFC LS kabels

cz79

Waarom wordt de Popcorn Hour niet genoemd...?
Ik heb de PCH-C200 en deze bevalt me meer dan prima, is geloof ik ook een tijdje geleden getest in de Vi-Fi en daar scoorde deze speler hoog op alle vlakken

pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

frederickpoell

AC Ryan Playon HD2 is ook niet gek. Met harde schijf als je wilt, je kunt ook streamen vanaf je netwerk.

Speelt nagenoeg elk bestand !!! De Apple speelt helaas niet alles, én heeft geen harde schijf.
Woonkamer:
Marantz SR5005
B&W 685 / 686 / CC6 center / AS6 sub / FS700
PS3 slim (blu-ray)
Philips 46PFL8685 Led 46 inch. ambilight 3D
Cisco 8455 DVB HD-decoder/PVR
A.C. Ryan PlayonHD2! mediaplayer 1TB

Slaapkamer: Marantz SR4001 - CD6002 - B&W 570