De set van Rha007

Gestart door Rha007, augustus 07, 2011, 10:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rha007

Heb de dac weer terug gebracht. Er was wel verschil in weergave, maar mijn inziens niet groot genoeg om daar die €200 in te investeren.
Heb de afgelopen dagen in alle rust veel muziek geluisterd dmv cd's te draaien met de ud5005  ipv vanaf de zp90 te luisteren en zo is eigenlijk de stereo weergave zoals ik het wil hebben. Lekker vol met veel detail en een mooie lage klank.
Alleen hebben we destijds voor sonos gekozen vanwege het gemak, dus mijn uitdaging word nu om het stereo beeld zo te krijgen, zoals het via de ud5005 klinkt.
De ud5005 is btw alleen aangesloten met een simpele W&M hdmi kabel, maar het verschil in weergave is echt enorm.
Zijn hier nog meer sonos gebruikers met dit zelfde dilemma  nopompom

cz79

Marantz Rules  hello

Nee hoor ik denk dat je best wel eens een sprong in de goede richting zou kunnen maken met een Metrum NOS DAC, daar zijn een hoop mensen enthousiast over en voor die prijs (<400 euro) een koopje!
De DAC is al vergeleken met een DAC van ruim drie tot vier keer die prijs en de Metrum was telkens net zo goed of haast net zo goed.

Nu zeggen recensies natuurlijk niet zo heel veel en dus moet je dingen gewoon zelf uitproberen maar het is in ieder geval geen slecht teken dat de DAC zo goed ontvangen wordt.