SA7001KI leesproblemen

Gestart door Marantz 81, januari 09, 2010, 17:11:54

Vorige topic - Volgende topic

viceadmiraal61

we lopen wel erg voor de (marantz vlag) uit laten we eerst nou eens de reaktie afwachten van correct en
die is correct ik koop heel veel bij deze zaak omdat je goed wordt geholpen en de prijzen zijn vaak oke
dan marantz in eindhoven zeer correct had een probleem met de sr7001 dik uit de garantie sprong telkens
in de beveiliging ..gratis gemaakt in elst ik bedoel maar al deze verkopers en importeurs hebben een druk
om een consument te helpen en te behouden en hoe groter de zaak hoe makelijker de service is ....
trouwens een reparatie duurt nooit lager dan 2 weken.....leuk is het zeker niet ..maar er gaat heel wat
meer kapot in de wereld ..mercedes onze volkswagen bus tot 3 x de automaat aan gort..ik bedoel maar

gerard

Citaat van: Totofan op januari 10, 2010, 11:49:22
Behalve een cd van Within Temptation daar heeft de cd speler wel moeite mee. :cry:

Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Mexicaanse Hond

Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 14:14:00
Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben  :-D
Jij hebt leesproblemen bij Within Temptation? Dan luister je toch gewoon alleen.  :wink:

renes59

Mijn sa7001 slikt dat ook niet, wordt automatisch uitgeworpen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

cd,s zijn schoon ben ik altijd zuinig op  :wink:,had het wel geprobeerd bij cd,s die het niet deden met schoonmaak doekje voor cd,s geen resultaat

maar gisteren cd gekocht van Genesis en die wou die ook niet lezen toen had ik zoiets van  :roll: :|  beetje raar

heb hem net weggebracht ,hij wordt nagekeken en hoor in de loop van aankomende week hoe en wat  :-)

Marantz 81

ow ja had men DV4001 even neergezet Genesis cd erin die ik gisteren gekocht had ,hij dee het gelijk  :-D

wat een verschrikkelijk slecht geluid komt uit dat apparaat zeg  :gaap: :x na halve minuut weer uitgezet

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 14:35:53
Jij hebt leesproblemen bij Within Temptation? Dan luister je toch gewoon alleen.  :wink:

:-D :schater:

Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 15:15:29
cd,s zijn schoon ben ik altijd zuinig op  :wink:,had het wel geprobeerd bij cd,s die het niet deden met schoonmaak doekje voor cd,s geen resultaat

maar gisteren cd gekocht van Genesis en die wou die ook niet lezen toen had ik zoiets van  :roll: :|  beetje raar

heb hem net weggebracht ,hij wordt nagekeken en hoor in de loop van aankomende week hoe en wat  :-)

Prima toch.
Wordt vervolgt

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 10, 2010, 12:47:48
we lopen wel erg voor de (marantz vlag) uit laten we eerst nou eens de reaktie afwachten van correct en
die is correct ik koop heel veel bij deze zaak omdat je goed wordt geholpen en de prijzen zijn vaak oke
dan marantz in eindhoven zeer correct had een probleem met de sr7001 dik uit de garantie sprong telkens
in de beveiliging ..gratis gemaakt in elst ik bedoel maar al deze verkopers en importeurs hebben een druk
om een consument te helpen en te behouden en hoe groter de zaak hoe makelijker de service is ....
trouwens een reparatie duurt nooit lager dan 2 weken.....leuk is het zeker niet ..maar er gaat heel wat
meer kapot in de wereld ..mercedes onze volkswagen bus tot 3 x de automaat aan gort..ik bedoel maar

in Elst wel 2 weken max.
maar ligt ook aan de winkel waar hij vandaan komt
soms moet het eerst weer naar centraal magazijn inboeken etc. filiaal bon uitboeken met de voorraad naar filiaal 1x in de week vaak klant bellen niet thuis weer bellen kaartje sturen klaar.....
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

gerard

Citaat van: Totofan op januari 10, 2010, 11:49:22
Behalve een cd van Within Temptation daar heeft de cd speler wel moeite mee. :cry:
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 14:35:53
Zo te zien ben ik niet degene met leesproblemen :lol:

De cd kan ik wel lezen,  Within Temptation staat erop  :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee  clown1

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Mexicaanse Hond

Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 19:13:17
Zo te zien ben ik niet degene met leesproblemen :lol:

De cd kan ik wel lezen,  Within Temptation staat erop  :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee  clown1

Ja zeg, ga je een beetje mijn grap uitleggen.  :-D

Marantz 81

within temptation ( the silent force ) dee het bij mij weer wel :roll: 

toevallig nog getest vanochtend , luister die cd eigenlijk nooit meer

mis men cd spelertje nu al  HLP   nopompom

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 19:48:41
within temptation ( the silent force ) dee het bij mij weer wel :roll: 

toevallig nog getest vanochtend , luister die cd eigenlijk nooit meer

mis men cd spelertje nu al  HLP   nopompom

En nu
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

gerard

Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 15:17:35
ow ja had men DV4001 even neergezet Genesis cd erin die ik gisteren gekocht had ,hij dee het gelijk  :-D

wat een verschrikkelijk slecht geluid komt uit dat apparaat zeg  :gaap: :x na halve minuut weer uitgezet

Goeie DAC achter de DV4001  :yes: en dan kan de SA7001 KI weer in de verkoop  byebye
Alles in 1 wel zo makkelijk  :-P

Marantz 81

nu luister ik radio  byebye

goed idee zeg  :lol:  clown1

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 19:56:08
nu luister ik radio  byebye

goed idee zeg  :lol:  clown1

Wil je de SA 7001 even doorstrepen voorlopig bij je handtekening hieronder  :angel: