Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39
Jokke, NB en 7 gasten bekijken dit topic.
Citaat van: WimPeu op mei 01, 2009, 22:44:44Het is zoals ik al zei gewoon een Black Sabbath album. Ik neem aan dat je daar wel eens iets van gehoord hebt.De muziek ik eigenlijk niet hard (in de zin van snel en met lange dubbele bass ritmes) in tegendeel. Zware logge duistere nummers. Jeugliefde!!
Citaat van: gerard op mei 12, 2009, 23:38:10Was denk ik een beetje voor mijn tijd, ook niet helemaal m'n genre, maar heb er vast wel eens iets van gehoord."no more tears", was dat ook niet iets met ozzy?
Citaat van: Slashhead op mei 29, 2009, 23:30:54CD's:- Antonin Dvorak - Violin Concerto (Suwanai/Bpo/Fischer)- Johann Sebastian Bach - Violin Concertos (Suwanai)Blu-Ray's- Get smart- Librarian III The Curse of the Judas ChaliceVolgende maand ga ik wat japanse klassieke muziek importeren uit de USA. http://www.jpophelp.com/index.aspIn de EU is het echt te duur. Bij Play.com vragen ze nog steeds maar liefst 55 euro!! voor gelimiteerde oplages. Pure diefstal
Citaat van: WimPeu op mei 31, 2009, 10:22:40Je zet ons mooi op het verkeerde been met je Nickname Slashhead