Show jouw cd-collectie opbergsysteem.

Gestart door Vanhal, april 01, 2007, 13:32:17

Vorige topic - Volgende topic

Voorn

Citaat van: Ron75 op februari 22, 2026, 17:54:57Haha, nee alles is netjes afgerekend  :lol:  :angel:

Bedankt! Ze staan allemaal op alfabetische volgorde, dus alles is snel te vinden  :yes:

Nou ik ben jaloers hoor! Zelf heb ik ook de boel op alfabetische volgorde staan, maar ik heb alles op mijn vliering en dat is bij lange na niet zo strak als bij jou, misschien dat ik binnenkort eens wat foto's maak, dan krijg je een goede indruk.
Cinema 30, UD7007, Sony UBP-X800m2, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center Kef 204c, Heights Front XQ1, Heights Rear Q compact, Subwoofer Rel HT1510

Ron75

Citaat van: NB op februari 22, 2026, 19:44:22Ik heb het verdeeld in genres en die weer op alfabet.

Ja, hier hetzelfde.
Ik heb jazz, reggae, verzamel en soundtracks apart van de rest (rock, pop, enz.) en ieder genre dan op alfabet, zodat alles snel en gemakkelijk te vinden is :lol:

Citaat van: Marvin op februari 22, 2026, 19:53:26Ik zie het boek van Multigroove ook in de kast staan, geinig hoor.
Of is dat ook muziek?

Dat heb je goed gezien, dat is inderdaad het boek over Multigroove.
De Multigroove (Elementenstraat) heb ik echt hele mooie herinneringen aan, dus moest ik dit boek zeker hebben.
Heb ook nog veel cassettebandjes met mixen van de Multi en de originele flyers hangen hier ook ingelijst aan de muur.

Citaat van: Voorn op februari 23, 2026, 06:37:35Nou ik ben jaloers hoor! Zelf heb ik ook de boel op alfabetische volgorde staan, maar ik heb alles op mijn vliering en dat is bij lange na niet zo strak als bij jou, misschien dat ik binnenkort eens wat foto's maak, dan krijg je een goede indruk.

Een Billy kasje van de Ikea, op elke plank een latje monteren zodat ze allemaal mooi strak blijven staan, en voila  :-)
Ik kijk uit naar de foto's!
Marantz 2285b / Sansui SE-8X / Marantz 6300 / Technics SL1210 MK2 / Marantz CD-72 MKII / Marantz 5020 / ReVox B77 / Dali 104

Marvin