Show jouw cd-collectie opbergsysteem.

Gestart door Vanhal, april 01, 2007, 13:32:17

Vorige topic - Volgende topic

Whisper.nl

Ík heb zo 'n Benno van een Zweeds merk.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Vinnyvinz

Mijn overige cd's staan ook in zo'n Zweeds kastje......

cz79

In de rechterlade van mijn meubel, verpakt in fleecpacks

Audiotic

Citaat van: Whisper.nl op september 30, 2012, 16:05:07
Mmmmmm nu wijken jullie wel erg af van de TS z'n vraag.

Mischien wel een idee om hier een apart topic voor aan te maken.

WIE GEBRUIKT WELKE STREAMER.

Groet Whisper

Done.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

janlemmens

gewoon de SR7005 aan het netwerk hangen en vanaf de NAS spelen. werkt mooi en geluid is perfekt

renes59

Hier ook Benno's en andere uit Zweden.

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

janlemmens

ben er van overtuigd dat wat er op de foto te zien is geweldig zal klinken, maar sluit er nou eens een DAC aan, voor pijn part met een usb stick en verbaas je over de geluidskwaliteit. Echt ik meen het.

van een voormalig scepticus,

groet,
Jan Lemmens

rexp

Je vervalt in herhaling. Je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Maar het getuigt van bijzonder weinig respect naar de liefhebbers van cd's.

janlemmens

fijn dat mijn punt duidelijk is. Hoezo weinig respect naar de liefhebbers van cd's? Ik dacht dat we allemaal liefhebbers waren van goed klinkende muziek. Hoe de drager van deze muziek er uit ziet of  word genoemd is niet van belang. Er was een tijd dat de pathefoon het beste was dat je kon krijgen.! Een welgemeende groet.

Jan Lemmens

Cornelis1921

Jan, iets meer respect hoor... :wink:
Gr. Een CD-liefhebber.

P.S. Jan, je hebt gelijk dat het formaat en de drager er niet toe doet.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Citaat van: janlemmens op oktober 02, 2012, 11:33:24
ben er van overtuigd dat wat er op de foto te zien is geweldig zal klinken, maar sluit er nou eens een DAC aan, voor pijn part met een usb stick en verbaas je over de geluidskwaliteit. Echt ik meen het.

van een voormalig scepticus,

groet,
Jan Lemmens
Ik wil helemaal niet anders. Moet ik pak weg 1600 cd gaan inlezen, wat een gedoe. Laat mij maar mooi voor de cd kast  staan, kiezen wat ik zal draaien.
Streaming heeft totaal mijn interesse niet, heb er ook geen snars verstand van. Heb dan ook nog nooit muziek gedownload, zou niet weten hoe. Mannen boven de 50 draaien plaatjes, die doen niet aan nieuwerwetse dingen.
Wat ik wel doe is zoeken op YT naar muziek die mij aanstaat.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

janlemmens

ook ik ben boven de 50 maar probeer wel open te staan voor nieuwe dingen. Toen de cd geïntroduceerd werd begin jaren 80 heb ik hem omarmd maar nu heeft hij zijn langste tijd gehad. Grote cd-zaken sluiten of gaan er andere spullen bij verkopen.  Downloaden is de toekomst. Bol.com verkoopt nu ook al verzorgingsproducten. Doen ze niet als de cd-verkoop zo toppie is.  Verder is het zo dat na lange tijd nu ook de meer serieuze merken zoals Marantz zich met streaming bezig gaan houden. Doen ze echt niet als ze er niets in zien.
Het inlezen van 1600 cd's is een heel gedoe, dat moet ik beamen, maar er zijn ook bedrijven die het voor je doen. Downloaden daarentegen is heel simpel, kijk bv eens op spotnet.

groet,

Jan Lemmens

Exxar

Misschien moet je spotnet vervangen door iTunes. Kwestie van niet aan te zetten tot illegaal downloaden ;)

renes59

Muziek draaien is voor mij een cd of lp. Streaming zal de toekomst zijn, die gaat dan volledig aan mij voorbij. Net als HT.
Ik woon vlakbij Grunn, daar zijn gelukkig nog voldoende cd speciaal zaken, voor elk genre wel één.

Marvin

Downloaden is niet illegaal.

--Verstuurd zonder netwerk--