De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

xander32

Goed bezig, echt een huismannetje geworden  :roll:.

Citaat van: Maus op december 06, 2015, 20:49:27
...En ik wilde melden dat ik jullie niet vergeten ben ;)

Maar erg druk ben met werk, en vaak moe en gaar thuis kom. De audiohobby lag daardoor helemaal stil, met lekker weer ben ik op 't bootje bezig of rondom huis. Hier en daar zijn er nog wel wat klusjes te doen, gordijnen ophangen, verven, onkruid wieden, dakgoot schoonmaken  8-)

Afgelopen vrijdag heb ik een versterker/CD speler opgehaald voor een vriend van me die niet in de buurt woont. Door dit even te testen was ik lekker bezig met muziek en heeft ertoe geleid dat ik de speakers hierboven opgehaald heb en weer herenigd met de Marantz.

Maus

Jup. Is niet erg, m'n vriendin zit avonden lang te werken en kookt altijd. Dus doe ik de rest.

lo

Leuk om weer iets van je te lezen  8-)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Dat is een tijd geleden.........goed weer iets van je te lezen!! :yes:

Maus

Fijn om te horen!

Net de 170dc weer teruggezet. Nu nog een Marsntz cd speler en het setje is compleet.

Maus

Ik ga vreemd...

Vanavond dit speeltje opgehaald.  8-)

Maus

Thuisgekomen na 430 km sturen, werkten de VU meters niet. Bleek een stel losse solderingen te zijn rondom de aansturing van de vu's. Print doorgesoldeerd, dc spanning afgeregeld en knallen maar :)

lo

Mooi ding, grote bak, goed werk verricht!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maus

Bizar groot ding. Voor thuis dan...

1300w trafo. 1 maal is de automaat er al uit gevlogen. Gelukkig verzamel ik ook zaklampjes dus zaten we slechts enkele tellen in 't donker.  :schater:

Ik hoopte deze versterker ooit eens in een theater aan te treffen. Maar aangezien ik nu niet meer in die branche zit moest het maar op een andere manier, gewoon kopen.

lo

:-D

Kun je een privé 'systeempje' opzetten  8-)

Maus

Daar hoeft het licht niet voor uit, liever aan zelfs :D

Maus

Fatsoenlijke snoertjes gemaakt. Die DAP kabeltjes ertussenuit. Waren ook veel te lang..

Maus

Vorige week een NAD 501 gekocht in de kringloop, display defect.

Lampjes vervangen door led.

Speelt weer :)

Afgelopen avonden bezig geweest met een kleine revisie van de Quad 66 set.

Speelt als nieuw :D

xander32

Hey handige Harrie, mooi werk joh :yes:.

Cornelis1921

Best staaltje huisvlijt, Maus. hello
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *