De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

xander32

Citaat van: Maus op juli 20, 2014, 15:33:47
Oh dat vind ze helemaal niet erg. De juiste vrouw kiezen.
.... betreft de repeterende vraag of zij even stil wil zijn of aangaande het trial & error ?

:-)

Maus

Tuurlijk wil ze dat.

Maus

Morgen halen :D Voor aan de PM80SE

Cornelis1921

Heel fraai, Maus, van een merk dat toen al een naam te verliezen had. hello notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Fantastische dingen! Heb ze binnen, bij een engels sprekende poolse audiofreak vandaan.  Aardige gast en na een kleine demo/test meegenomen. Thuis lekker spelen nu. Ideaal formaat voor in de woonkamer.

xander32

Citaat van: Maus op augustus 08, 2014, 00:41:32
Fantastische dingen! Heb ze binnen, bij een engels sprekende poolse audiofreak vandaan.  Aardige gast en na een kleine demo/test meegenomen. Thuis lekker spelen nu. Ideaal formaat voor in de woonkamer.
Mooie aankoop! Hoe zou je de sound omschrijven?

Maus

Heel zacht hoog, ze zijn totaal niet irritant, ook op wat hoger volume als achtergrondmuziek een avondje, tijdens het kletsen en laptoppen aan tafel. Het laag gaat niet superdiep, maar wel bizar voor dit formaat.

Maus

Soldeerknutselprojectenvoordelangezwoelezomeravonden.

Lowrise Mono

Maus

De laatste tijd ben ik helemaal niet met audio bezig. Ik heb een nieuwe baan sinds 1 september bij Kone BV. Daardoor weinig tijd.

Waar ik mee bezig ben is een opleiding tot roltrapmonteur. Heftig stukkie opleiding, een heel groot deel veiligheid. Maar in de praktijk lekker veel sleutelen.

100%Marantz

Ben ik mis of is deze roltrap niet van Kone? ;-)

Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

Maus

:D Oplettend!
Deze is van O&K maar dat merk is overgenomen door Kone.

Verder is het net als met auto's... Je koopt een Ford en je kunt hem als je wilt bij de Fiat dealer laten onderhouden. Zo ook met trappen en liften, bedrijf A levert ze, en soms wil de klant liever een andere firma die het onderhoud doet. Zo hebben wij een stel Otis en Schindler trappen in onderhoud, en zij ongetwijfeld een aantal Kone's.

Het merk zegt dus bij storingen niet zoveel, maar als het onderhoud door een slecht bedrijf gedaan word, vallen ook goeie machines een keer uit.

100%Marantz

Citaat van: Maus op september 15, 2014, 16:17:13
:D Oplettend!
Deze is van O&K maar dat merk is overgenomen door Kone.

Verder is het net als met auto's... Je koopt een Ford en je kunt hem als je wilt bij de Fiat dealer laten onderhouden. Zo ook met trappen en liften, bedrijf A levert ze, en soms wil de klant liever een andere firma die het onderhoud doet. Zo hebben wij een stel Otis en Schindler trappen in onderhoud, en zij ongetwijfeld een aantal Kone's.

Het merk zegt dus bij storingen niet zoveel, maar als het onderhoud door een slecht bedrijf gedaan word, vallen ook goeie machines een keer uit.

Ja dat wist ik, heb Kone als klant gehad.
Wist wel niet dat O&K van Kone was, was maar een knipoogje.  :wink:
marantz, what else?

Maus

Citaat van: Maus op juli 20, 2014, 01:34:17
Inmiddels -inofficieel- samenwonend, en als eerste natuurlijk de PM80 neergezet. Daaraan een set Celestion Truvox 180 en Rotel CD speler.

Verder veranderd er binnenkort een hoop, want ik ga hoogstwaarschijnlijk werken bij een ander bedrijf. Iets heel anders.. Binnenkort meer, als ik getekend heb ;)

Wel.... Ik kwam ergens verstopt in een advertentie, een 1060 tegen. Daar heb ik net eens een mailtje naar uitgegooid. Ben benieuwd. Die heb ik altijd al eens willen hebben.

Ongemerkt vliegt de tijd. Stond er bijna een jaar, maar vandaag omgeruild.

Maus

'Ouwe trouwe' Sonus Faber Concerto neergezet. Een gezeul om deze ook vanaf m'n ouderlijk huis naar hier te krijgen, maar het is gelukt. Ze wegen aardig wat en als het dan wegens volle auto op de achterbank moet, is het even puzzelen.

De 170DC staat nu even buiten werking, een Proton AA-1150 doet zijn werk nu.

Maus

...En ik wilde melden dat ik jullie niet vergeten ben ;)

Maar erg druk ben met werk, en vaak moe en gaar thuis kom. De audiohobby lag daardoor helemaal stil, met lekker weer ben ik op 't bootje bezig of rondom huis. Hier en daar zijn er nog wel wat klusjes te doen, gordijnen ophangen, verven, onkruid wieden, dakgoot schoonmaken  8-)

Afgelopen vrijdag heb ik een versterker/CD speler opgehaald voor een vriend van me die niet in de buurt woont. Door dit even te testen was ik lekker bezig met muziek en heeft ertoe geleid dat ik de speakers hierboven opgehaald heb en weer herenigd met de Marantz.