De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

LeCram

Sommige vrouwen beweren anders  :-D
Børresen X1 | Accuphase E-280 | WiiM Ultra | Marantz UD5007 | Pro-ject  Debut Carbon EVO | Pro-ject Phono Box S3 b | LG OLED55G1RLA | AppleTV | QNAP TS-251A

Maus

Maus

Terug naar de jaren 60 met die versterker. Buisjes! En na dik een jaar op zolder staan gewoon werken zonder probleem..

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Maus op augustus 23, 2013, 23:31:50

Terug naar de jaren 60 met die versterker. Buisjes! En na dik een jaar op zolder staan gewoon werken zonder probleem..

Erg COOL  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

De set boven bestaat nu uit de Sonus Faber Concerto's, met een gave vintage Pioneer. Klein apart versterkertje wat leuk klinkt voor tijdelijk. De Sansui BA-F1 set is in revisie.
De bron is meestal een Tascam audio interface, de platenspeler is een Model 6300. Ik heb nog geen gave Marantz Cd speler.

Beneden staat de 3200/170dc. Deze sturen de Altec Lansing kasten aan. Daar Model 6150 draaitafel maar die past helaas niet op de versterker, dus momenteel niet aangesloten.

Verder gebruik ik veel m'n laatste aanwinst, Bose mini soundlink.

hvanapeldoorn

Leuk om te lezen zeker met al die foto's erbij en hoe je zaken scoort.

Maus

Met een beetje geluk mag ik binnenkort een leuk klinkend maar bescheiden setje bij iemand plaatsen.

Ik weet nog niet wat. Ik zit te denken aan de PM80 SE, met de grote Castle zuilen. Die zijn niet lastig met plaatsing en passen in veel soorten interieur.

Maus

Ik zit eraan te denken om de 170dc te verkopen. Hij staat bijna werkeloos en dat vind ik zonde.

Binnenkort komen de Restek Challenger en Sansui BA-F1 terug. De Sansui is dan volledig gereviseerd.

De stapel versterkers hier stijgt aardig in de hoogte. Op elkaar zou ik m'n eigen lengte voorbij gaan. Daarbij ga ik waarschijnlijk een stuk minder ruimte krijgen. En uiteindelijk zijn 2 werkende sets wel genoeg.

Maus

Inmiddels -inofficieel- samenwonend, en als eerste natuurlijk de PM80 neergezet. Daaraan een set Celestion Truvox 180 en Rotel CD speler.

Verder veranderd er binnenkort een hoop, want ik ga hoogstwaarschijnlijk werken bij een ander bedrijf. Iets heel anders.. Binnenkort meer, als ik getekend heb ;)

Wel.... Ik kwam ergens verstopt in een advertentie, een 1060 tegen. Daar heb ik net eens een mailtje naar uitgegooid. Ben benieuwd. Die heb ik altijd al eens willen hebben.

lo

Zozozo...... lekker bezig..... waarschijnlijk ook de reden dat je de laatste tijd niet meer zo vaak aanwezig bent.
Succes!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: Maus op juli 20, 2014, 01:34:17
Inmiddels -inofficieel- samenwonend, en als eerste natuurlijk de PM80 neergezet. Daaraan een set Celestion Truvox 180 en Rotel CD speler.

... onderwijl ook het bed op gezet of slapen jullie nog steeds op de grond?

:-D

Maus

Citaat van: lo op juli 20, 2014, 10:12:19
Zozozo...... lekker bezig..... waarschijnlijk ook de reden dat je de laatste tijd niet meer zo vaak aanwezig bent.
Succes!

Dat is inderdaad waar ja, maar nu vakantie en dus meer tijd.  :D

Citaat van: xander32 op juli 20, 2014, 13:12:03
... onderwijl ook het bed op gezet of slapen jullie nog steeds op de grond?

:-D

Die stond als eerste. Hobby's op volgorde plaatsen he :schater:

xander32

Citaat van: Maus op juli 20, 2014, 13:32:34
...
Die stond als eerste. Hobby's op volgorde plaatsen he :schater:
Je kan beide ook prima combineren. Maar in hoeverre het als storend gaat worden ervaren dat je jouw partner t.b.v. een muziekfragment vraagt om even geen geluid te maken, kan ik voor jou niet bepalen.
Trial & error :-D.

Maus

Oh dat vind ze helemaal niet erg. De juiste vrouw kiezen.