De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Maus

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 18, 2013, 17:56:36
Vriend 8-)

Hou die nou maar en anders word het ooit een ruil object voor mij ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Voorlopig blijft ie! ;D Er moeten nu wel wat Marantzen weg want stilstand is achteruitgang.

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 18, 2013, 18:42:56
Voorlopig blijft ie! ;D Er moeten nu wel wat Marantzen weg want stilstand is achteruitgang.

Wat heb je allemaal wat goed is en voordelig  :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Citaat van: John Wx op februari 18, 2013, 18:46:21
Wat heb je allemaal wat goed is en voordelig  :evil:

PM80SE mét zijpanelen
170DC
3200 Pre
CD6000 met kuren én AB ;D

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 19, 2013, 02:30:10
PM80SE mét zijpanelen
170DC
3200 Pre
CD6000 met kuren én AB ;D

je mag richt prijzen PMen

Maus

JohnWx

Maus

Ja handig ding is dat he!

Ik zag laatst in een kringloop een videorecorder met klein LCD schermpje voorop, kon je kijken ;D

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 20, 2013, 21:43:23
Ja handig ding is dat he!

Ik zag laatst in een kringloop een videorecorder met klein LCD schermpje voorop, kon je kijken ;D

een hebbeding maar vind 70 weer teveel  :oops:

Maus

JA en eigenlijk heb ik er geen plek of werk voor.
Ik héb een DVD speler in de set staan, maar geen scherm. Ik heb dus zo'n mini TVtje (zwartwit 10cm beeld) en daarmee kan ik door het menu van de muziekDVD's die ik weleens draai.

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 20, 2013, 21:46:06
JA en eigenlijk heb ik er geen plek of werk voor.
Ik héb een DVD speler in de set staan, maar geen scherm. Ik heb dus zo'n mini TVtje (zwartwit 10cm beeld) en daarmee kan ik door het menu van de muziekDVD's die ik weleens draai.

JA was ooit bezig voor een klein 7 inch lcd schermpje in kast te maken voor een pc die streamt maar teveel werk of te kleine kast

Maus

Goedkoper word het niet

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 20, 2013, 22:04:15

Goedkoper word het niet

Nee LCD plat ben zelf al zo een beeldbuis