De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 10, 2013, 18:54:56
Jij...JIJ.... :evil: :wink:

Ik moet nog eens op m'n gemak uitvinden waar het in zit.
Inmiddels luister ik weer beneden naar die interface, aan de PM80SE en één Driade.

mono zo begon het dus je luisterd naar zanger met gitaar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Helaas zijn de opnames soms stereo. Had misschien moeten kijken even of de PM80 een mono knop heeft, is me niet opgevallen en schiet me nu tebinnen.

Ik heb zojuist de Proton AA-1150 aangesloten en daarbij is het geluid ook. Nu kan het nog aan een paar dingen liggen:
De speakers
De kabels(lijkt me stug...)
De PC waar ik de interface op aansluit.

Ik heb de Driade ook mee naar boven gezeuld dus die zal ik zo eens aansluiten. Kijken of dat helpt..

Maus

Fout gevonden denk ik, volume van de mediaspeler stond op 112%. Wie verzint dat dan ook.. violent1

pompom Marantz Powerr! ;)

SB_Marantz

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maus

Heb weer wat verbouwd. Ik kan nog steeds niet kiezen tussen de PM80SE en de 3200/170DC. Beide fijne dingen om mee te werken. Optisch staat het wel netter als de PM80 er staat. Het is maar één apparaat, want er staat gelukkig nog niet veel.
Een zwart cassettedeck heb ik nog wel, een zwarte tuner niet meer volgens mij. Dus een kleurenverschil blijft er toch.

Cornelis1921

stupid Toch indrukwekkend dat vintage. :yes: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

mooie Tripod stroomblok  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Marvin

Van Mora?

--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

JohnWx

WilliamB

Citaat van: John Wx op januari 27, 2013, 10:06:24
aan de muur drie voudig stekkerblok
Scherp gezien....

Mooie vintage SET Maus.... :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Maus

Nu iets minder vintage, want ik heb net 2 splinternieuwe tweeters in die Driade speakers gebouwd.

Cornelis1921

Tweeter the tweet! :-D ;-) Dat bepaald geen weggegooid geld. Maus, lekker bezig, en mijn felicitaties! byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

Ik moest even wennen in het begin, maar ze zijn aardig losgekomen. In ieder geval klinkt het totaal anders dan toen ze er net in zaten. Nu luister ik er 3 avonden naar, word steeds beter!