Set van Harteman

Gestart door harteman, december 01, 2012, 12:05:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: harteman op december 01, 2012, 19:42:20
Het zwaarste moet altijd onder.....:-)

Groet,
Harteman
... toch heb ik graag mijn vriendin bovenop  :-P.

Marvin

Ik heb haar nog nooit gezien, maar op voorhand lijkt mij dat ook wel wat.....  :schater:

Marvin


xander32


Marvin

Zeg dan ook niet van die gekke dingen, dat moet ik inkoppen.
Dat kan ik gewoon niet weerstaan...  :-D

Paul

Citaat van: marvin op december 01, 2012, 20:08:52
Ik heb haar nog nooit gezien, maar op voorhand lijkt mij dat ook wel wat.....  :schater:


stupid


:angel: pompom :yes: HB :schater: byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

jeetje ik reageer weer is serieus HEREN toch  :no:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Citaat van: John Wx op december 01, 2012, 20:25:28
jeetje ik reageer weer is serieus HEREN toch  :no:
En dat op 1 december 2012.  :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Ja, apart hoor.
Dat is dan nu precies een jaar geleden?  :-D

Cornelis1921

hello Herr Hartemann, be mostly welcome here! Mooie set, meer dan prima speakers (:kwijl:). Nog veel plezier hier. byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

harteman

Zoooo,
Gisteren weer even lekker aan het spelen geweest. Nieuwste firmware geinstalleerd (met Spotify) en tevens de Marantz Remote app geinstalleerd, zowel op mijn iPhone als de Sony Xperia van Hartevrouw.

Ondanks een lage waardering in de app Store en veel negatieve berichten over een traag werkende app ben ik meer dan tevreden met de werking ervan. Aan/uit, bronselectie en volume werkt prima. Ook het navigeren door de muziek op mijn NAS gaat super intuitief en beter dan via de normale AB en het TV scherm. Spotify werkt ook super.

Kortom, een superblije Marantzfan!!!!

Groet,
Harteman

pameijer

Citaat van: harteman op december 05, 2012, 09:39:35

Kortom, een superblije Marantzfan!!!!


Blijdschap is gelukkig wel gratis  :wink:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Janver

Citaat van: harteman op december 05, 2012, 09:39:35

Kortom, een superblije Marantzfan!!!!

Groet,
Harteman

Dat mag ook helemaal, want je hebt een hele mooie set staan!

Veel plezier ermee!
Hier kan uw reclame staan!

harteman

Sinds afgelopen weekend heb ik een mysterieus streepje in het display van de receiver staan (op foto boven TV audio) wat ook blijft branden in stand-by (zie foto's).

Iemand enig idee wat dit is?

Groet,
Harteman

Cornelis1921

#29
  Een streepje licht...  :roll: :angel:
Geen idee Harteman! Daar moet een techneut zijn licht over laten schijnen.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *