Subwoofer vanaf 21Hz of? Keuze maken is lastig

Gestart door BCUS, november 23, 2012, 13:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Perfect_audio

Citaat van: BCUS op november 24, 2012, 19:05:18
Allen bedankt voor de reply's.

Ik denk dat ik de gok ga nemen met de AW12 sub. Ik zal dan een subdude ook aanschaffen om de trillingen te beperken. Ik hoop dat het goed komt.

To be continued..

Gr.

Waarom een gok nemen, terwijl je de oplossing in huis hebt!
Als ik het goed heb gezien heb je een Marantz SR7007. Maak gebruik van audyssey pro en een goede subwoofer van 600 - 700 eur. Dan heb je het beste resultaat. Ik kan ze ook in het wit leveren als je vrouw dat liever heeft.
Maar maak vooral gebruik van de mogelijkheden van de SR7007.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

JohnWx

Citaat van: xander32 op november 24, 2012, 21:16:52
... esthetisch past de AW idd. mooi bij de speakerset, maar om daar nou zo'n 65% meer voor te betalen t.o.v. een kwalitatief waarschijnlijk betere sub ...

Maar dat is jouw pakkie an. Suc6 met het komen tot een keuze, al heb je die volgens mij al gemaakt ...

Verf ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: Perfect_audio op november 24, 2012, 21:18:14
Waarom een gok nemen, terwijl je de oplossing in huis hebt!
Als ik het goed heb gezien heb je een Marantz SR7007. Maak gebruik van audyssey pro en een goede subwoofer van 600 - 700 eur. Dan heb je het beste resultaat. Ik kan ze ook in het wit leveren als je vrouw dat liever heeft.
Maar maak vooral gebruik van de mogelijkheden van de SR7007.

ron
nuancering; dan heb je allicht (?) het beste resulaat met betreffende componenten :wink:.