Nieuw lid

Gestart door Jarico, november 11, 2012, 11:51:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jarico

Hallo, mijn naam is Jan.
Ik ben net geregistreerd op dit forum. Ik ben van plan om een Marantz receiver aan te schaffen.
Dus ga ik eerst eens kijken of ik hier informatie kan verkrijgen.

lo

Dan zet ik je post even in de HT sectie.
PS, welkom Jan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Jarico

Dank je wel Lo, sorry dat ik mijn bericht verkeerd geplaatst heb.

Cornelis1921

Citaat van: Jarico op november 11, 2012, 12:00:30
Dank je wel Lo, sorry dat ik mijn bericht verkeerd geplaatst heb.
Geeft niet. Je zit i.i.g. op het juiste forum van het juiste merk. Al zullen sommigen daar anders over denken: niets van aantrekken, lekker gewoon voor je eigen ding gaan, marantz dus.
Jan, ook namens mij, van harte welkom hier. hello byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Eerste vraag: wat is je budget?
Tweede vraag: wat voor opstelling had je voor ogen? Enkel AV, of mix met stereo? 5.1, 7.1, ...
Derde vraag: wat voor set heb je al wat eraan komt te hangen?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Oh ja, en in hoeverre speelt de WAF een rol?
:-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Niet geheel onbelangrijk

Niber

Citaat van: Audiotic op november 11, 2012, 12:52:13
Oh ja, en in hoeverre speelt de WAF een rol?
:-)

Citaat van: cz79 op november 11, 2012, 13:51:18
Niet geheel onbelangrijk

Hij koopt een Marantz...lijkt me dat je dan met de WAF altijd goed zit (tenminste de modellen van de afgelopen jaren, zeg maar vanaf de 03 lijn).

Jan, welkom. Succes met het uitzoeken van een mooie Marantz receiver. Hou ons op de hoogte!!
Wat voor speakers heb je in bezit/wil je er aan hangen?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cz79

Ja lijkt je, maar is niet persé zo. Mijn vrouw vindt het niet mooi, die houdt van wat eenvoudiger en rechte vormen

Audiotic

...en mijne liefst alles als 1 kastje, en dan nog met deurtjes dicht :-(
Maar - ze staat mijn set wel toe, dus zover hulde!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Maar goed, nu eerst reactie van Jan, dan kunnen we weer verder!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Janver

Welkom naamgenoot! Marantz is super maar af en toe een uitstapje naar een ander merk kan ook geen kwaad!
Hier kan uw reclame staan!

Jarico

Mijn huidige versterker Onkyo 608 (7.2)  is defect. Deze is opgestuurd ter reparatie. Dit is inmiddels 7 weken geleden. Heb nu bericht gekregen dat het onderdeel wat besteld is pas half december geleverd wordt. Hierdoor heeft men besloten dat ik niet hoeft te wachten, maar mijn aankoopbedrag terug krijg. Voor mij geen Onkyo meer, daar ik ook niet tevreden was over de prestaties. Dit ook door de combinatie met mijn Elac 115s speakers van 15 jaar oud. Deze Elac speakers heb ik inmiddels bij Radio Correct ingeruild daar 2 Klipsch RF- 82B 2 weg98 DBS 150 W Reference serie gekocht. Tevens een nieuwe centerspeaker Klipsch RC-62MK2B Reference. Mijn backspeakers zijn 2 boekenplankspeakers van Elac.
Mijn nieuwe tv is van LG, nl de 55 LM 960V.
Ik heb nu de Marantz SR 6007 op het oog. Dit past ook ongeveer in mijn budget.

xander32

Citaat van: Jarico op november 11, 2012, 11:51:58
Hallo, mijn naam is Jan.
Ik ben net geregistreerd op dit forum. Ik ben van plan om een Marantz receiver aan te schaffen.
Dus ga ik eerst eens kijken of ik hier informatie kan verkrijgen.
Welcome Jan, veel lees en postplezier hier  :yes:.

Jarico

Ik vergeet te melden dat ik ook een Elac subwoofer 150W heb. En dat ik nog 2 Klipsch RS 52 surroundspeakers ga kopen.