Nieuw lid

Gestart door Jarico, november 11, 2012, 11:51:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: Jarico op november 11, 2012, 18:23:42
Ik vergeet te melden dat ik ook een Elac subwoofer 150W heb. En dat ik nog 2 Klipsch RS 52 surroundspeakers ga kopen.

Welkom Jarico.

Veel luister en leesplezier.

Groet Whisper

ps We zijn hier gek op foto's
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Dat kan hard met die Klipschen  HB  Welcom en fotootjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Jarico

Vandaag weer in de winkel wezen kijken. Ik lees hier regelmatig dat 5.1 beter is dan 7.1.
Dacht zo bij mezelf als ik die 2 surroundbacks niet koop, dan kan ik misschien gaan voor de SR 7007 ipv 6007. En dan bij 5.1 blijven. Kan iemand mij vertellen dat de keuze voor de 7007 ipv 6007 beter is, of is dit in de woonkamer overdreven en volstaat de 6007. Of kan ik echt het verschil merken als ik de SR7007 koop ipv SR6007.
Bij voorbaat dank van deze twijfelaar.
P.s foto volgt nog.

DelPiero

Klipsch hebben niet zoveel powerrr nodig dus geen 7xxx nodig. Maar ik za niet de laatste zijn dit dit tegen je gaat zeggen...: Luisteren / Luisteren / Luisteren!!

Ik heb vorig jaar mn KLpisch RF 62 + center 52 + sub ksw10 omgeruild voor B&W. Lag aan muziekbeleving, de KLipsches werd ik persoonlijk beetje moe van na verloop van tijd. Maar bij film en games, (en housemuziek) omg die Klipsch waren perfect!
SR 7005
Synology 212+ (of was het j?)
B&W DM 604 S3
B&W LCR S3
B&W CC6
WD Live TV
PS3 / PS4
Kabels: ja anders hoor je niks

Marantz 81

Gewoon 5.1  de meerwaarde van 7.1 is gering gezien het aanbod daarvan  :-)

6007 moet meer als genoeg zijn die Klipschen hebben een heel hoog rendement ( weinig vermogen nodig )

Of gewoon een hoop geld besparen en een SR6005 halen KLIKKERDEKLIK