Ebay HiFi tips

Gestart door jwx, november 09, 2012, 12:01:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

bas focal marantz

Citaat van: pameijer op november 14, 2013, 11:00:30
Ach, als ze voor een lelijk schilderijtje tegenwoordig al 106 MILJOEN eurootjes neerleggen vind ik het nog eigenlijk best goedkoop!
tja crimineel geld moet nu ook eenmaal rollen .

Cornelis1921

Citaat van: pameijer op november 14, 2013, 11:00:30
Ach, als ze voor een lelijk schilderijtje tegenwoordig al 106 MILJOEN eurootjes neerleggen vind ik het nog eigenlijk best goedkoop!
HiFi: the poor man's wealth... :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Marantz SM80 eindversterker, opgeknapt door verkoper (is dat + of is dat - ?). Kiloknaller of klikoknaller? Wel maar EUR43 voor het hoogste bod!

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op november 22, 2013, 09:11:26
Marantz SM80 eindversterker, opgeknapt door verkoper (is dat + of is dat - ?). Kiloknaller of klikoknaller? Wel maar EUR43 voor het hoogste bod!



ik denk kliko knaller
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

100%Marantz

Aan die prijs kan je niet veel mis doen voor zo'n versterker. Kan nog laten herzien en dan heb je een goed.
Moet een 2de vinden en elk in Mono gebruiken, dan kan je een
feestje organiseren  :-D :-D
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 22, 2013, 11:24:16
Aan die prijs kan je niet veel mis doen voor zo'n versterker. Kan nog laten herzien en dan heb je een goed.
Moet een 2de vinden en elk in Mono gebruiken, dan kan je een
feestje organiseren  :-D :-D

Zijn moeilijke dingen veel breuken op de print niet erg maar gaat zoveel uur inzitten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

100%Marantz

45 € voor een 2x 100 W of 1 x 300 W Marantz vertserker is geen geld, kan je nog wat kosten hebben.

Nu blijft het nog te zien of de eigenaar het aan 45 € weg doet.  :?
marantz, what else?

QuattroNL

Citaat van: 100%Marantz op november 22, 2013, 13:42:27
Nu blijft het nog te zien of de eigenaar het aan 45 € weg doet.  :?
Nope, 150,- is het minimum staat er (in het Frans).
(dat een Belg iets op een NL-site zet ok, maar zet er dan ook de tekst in het nederlands bij...wel zo handig/logisch. maar zal wel aan mij liggen).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

100%Marantz

Citaat van: QuattroNL op november 22, 2013, 16:29:13
Nope, 150,- is het minimum staat er (in het Frans).
(dat een Belg iets op een NL-site zet ok, maar zet er dan ook de tekst in het nederlands bij...wel zo handig/logisch. maar zal wel aan mij liggen).

:-D :-D
Beetje raar inderdaad, maar persoonlijk heb ik daar geen probleem mee  :wink:
marantz, what else?

100%Marantz

Citaat van: QuattroNL op november 22, 2013, 16:29:13
Nope, 150,- is het minimum staat er (in het Frans).
(dat een Belg iets op een NL-site zet ok, maar zet er dan ook de tekst in het nederlands bij...wel zo handig/logisch. maar zal wel aan mij liggen).

Ik zie het nu, ik dacht dat het op MP was, maar dit is gewoon op eBay.be en iemand uit Luik (Liège) dus niet zo gek dat het in het frans is, maar niet heel commercieel.

Hij zegt er gewoon bij dat hij NL en Eng spreekt

Heeft inderdaad bijgevoegd dat hij mon. 150 € wenst. Indien niet: geen verkoop
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 22, 2013, 22:36:45
Ik zie het nu, ik dacht dat het op MP was, maar dit is gewoon op eBay.be en iemand uit Luik (Liège) dus niet zo gek dat het in het frans is, maar niet heel commercieel.

Hij zegt er gewoon bij dat hij NL en Eng spreekt

Heeft inderdaad bijgevoegd dat hij mon. 150 € wenst. Indien niet: geen verkoop

Wat hij doet is tegen de regels, maar ja anders moet hij gelijk het percentage over die 150 euro betalen voor de advertentie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

100%Marantz

Hij weet waarschijnlijk niet hoe het werkt, je kan een minimumprijs instellen.
Als het verocht wordt aan minder zal hij een probleem hebben  :yes:
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 22, 2013, 22:52:53
Hij weet waarschijnlijk niet hoe het werkt, je kan een minimumprijs instellen.
Als het verocht wordt aan minder zal hij een probleem hebben  :yes:

Doe het ook wel is en dan verwijder ik mijn advertentie 5 minuten voor einde, wegens kapot product  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

100%Marantz

Citaat van: John Wx op november 22, 2013, 23:07:25
Doe het ook wel is en dan verwijder ik mijn advertentie 5 minuten voor einde, wegens kapot product  shutup

Kan dat nog, moet het niet minstens 12 uur voor het einde?
5 minuten ervoor kan niet denk ik, je kan wel de verkoop annuleren omdat het bv kapot is
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op november 22, 2013, 23:40:09
Kan dat nog, moet het niet minstens 12 uur voor het einde?
5 minuten ervoor kan niet denk ik, je kan wel de verkoop annuleren omdat het bv kapot is

ja dat bedoel ik verwijder de advertentie ivm en dan heb je 4 keuze's  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject