Olive 4HD Cinemike 2TB zwart

Gestart door Cobraatje, oktober 28, 2012, 10:47:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


xander32

#1
Mooi ding, Olive had ook mijn aandacht, ware het niet dat het m.i. tricky blijft om alle software (geripte cd`s / aangekocht HD-materiaal) op 1 HD te zetten zonder back-up.
De HD4 bezit wel de mogelijkheid om een externe HD aan te sluiten t.b.v. de back-up, echter is het apparaat zelf nutteloos wanneer diens eigen HD het begeeft.

Dan zijn er meer safe oplossingen(seperate Streamer i.c.m. NAS met back-up functie).

Daarnaast denk ik dat mijn bovenstaande opstelling (zelf software opslaan) een tijdelijke betreft: ik denk dat de toekomst zal zijn platforms alla Spotify. Tegen betaling (abonnement) instant gebruik kunnen maken van een onuitputtelijke muziekbibliotheken. Ik verwacht dat binnen no-time daar ook betaalbare HD-streams te vinden zijn.

JohnWx

Beetje duur zo een ding voor een moederbord harde schijf geheugen etc. etc. en de software



Zie toch echt een laptop CDRW
Zie toch echt een SATA harde schijf
Zie toch echt een moederbordje met ingebakken processor en usb en lan
Zie toch echt een geluidskaart dat ik denk zo toppertje
Zie toch echt een voeding wat ook in mijn oplader zit van mijn notebook
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject