Citaat van: John Wx op oktober 29, 2012, 00:41:32
Maar als iemand zo vaag doet over zijn speakers net of hij iets heel bijzonders heeft ? en niemand op het forum herkend het zeg ik en dan aan komt dat ik PA merken met de nek aan kijk, ja logisch daar heb ik niks mee, ja dat er een paar merken ook wel is iets daarmee doen nou leuk maar omdan een uitleg te geven over PA wat kant nog wal raakt nogmaals succes met je raadsel en je speakertjes
Ik zal maar vertellen wat het is want ik word hier nog in de ban geslagen of sowieso toch opgevreten
.
Ik wou gewoon met de verwijzing naar PA of professionele audio een tip geven richting het merk RCF niet meer of minder. Je hebt trouwens wel gelijk dat Focal geen zuivere PA maakt maar ze bouwen wel net als RCF studiomonitoren en zitten daar dus in hetzelfde domein van profesionele audio daarom de verkeerd begrepen link met Focal.
Eind vorige eeuw bouwde RCF een beperkt gamma Home-Hifi dat voor zover ik weet in Nederland niet en België maar heel even ingevoerd werd.
Of het bijzonder is, ach dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken het is in alle geval vrij zeldzaam zelfs op het internet vind je er weinig over terug.
Ik ben alvast gelukkig met het geluid dat eruit komt en dat is toch het belangrijkste, hé.