Meerwaarde?

Gestart door Rob46, oktober 13, 2012, 20:55:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#45
stupid
Indien Paul en SB gelijk hebben vormt zelfbedrog de grootste drijfveer achter dit forum. Edoch zij zijn beiden leden van de eerste uren. Dus met dat zelfbedrog zal het ook wel meevallen al ben ik nu meer op mijn hoede voor wat ik DENK waar te nemen en al ben ik nog niet voorzichtig alvorens ik er over mededeel telt ook een gewaarschuwd audiofiel voor twee. :-D
byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 14, 2012, 21:58:37
Even iemand zoeken in je omgeving die zo'n set heeft :) Het is echt 't verschil zo groot alsof je je speakers heel anders plaatst ofzo.

We hebben het verkocht nooit iets gemerkt of het om 10 uur aan ging of eind van de dag, zelfs de heer van Dalen uit Hsum zegt het  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 15, 2012, 03:38:26
stupid
Indien Paul en SB gelijk hebben vormt zelfbedrog de grootste drijfveer achter dit forum. Edoch zij zijn beiden leden van de eerste uren. Dus met dat zelfbedrog zal het ook wel meevallen al ben ik nu meer op mijn hoede voor wat ik DENK waar te nemen en al ben ik nog niet voorzichtig alvorens ik er over mededeel telt ook een gewaarschuwd audiofiel voor twee. :-D
byebye, Cor.

Over welke Paul hebben we het ?

SB is vanaf de start maar Paul ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 15, 2012, 03:38:26
stupid
Indien Paul en SB gelijk hebben vormt zelfbedrog de grootste drijfveer achter dit forum. Edoch zij zijn beiden leden van de eerste uren. Dus met dat zelfbedrog zal het ook wel meevallen al ben ik nu meer op mijn hoede voor wat ik DENK waar te nemen en al ben ik nog niet voorzichtig alvorens ik er over mededeel telt ook een gewaarschuwd audiofiel voor twee. :-D
byebye, Cor.

De mens is ook de zwakste schakel in de hifi keten en of je dat zelfbedrog wilt noemen ik denk het wel
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

QuattroNL

Ik kan me voorstellen dat de electronica en printplaten het niet fijn vinden dat deze steeds weer moeten opwarmen en weer afkoelen. Bij warmte zet het spul uit, bij kou krimpt het.
Natuurlijk duurt zo'n proces jaaaaren.
SB_Marantz en HAL zullen toch kunnen beamen dat die losse solderingen niet vanzelf ontstaan, dat heeft een reden. Toch?

En dat uitzetten en krimpen gebeurt ook in de electronica.
Kan me prima voorstellen dat dat op termijn problemen kan gaan opleveren. Torretjes die niet meer (lekker) schakelen of een grotere overgangsweerstand genereren.

Ik denk echter wel dat als je de kosten van het laten reviseren en het extra stroomverbruik van al die jaren tegen elkaar afzet je beter af bent met reviseren.
Wellicht iets wat meespeelt in de aanschaf van oude apparatuur?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op oktober 15, 2012, 10:44:59
Ik kan me voorstellen dat de electronica en printplaten het niet fijn vinden dat deze steeds weer moeten opwarmen en weer afkoelen. Bij warmte zet het spul uit, bij kou krimpt het.
Natuurlijk duurt zo'n proces jaaaaren.
SB_Marantz en HAL zullen toch kunnen beamen dat die losse solderingen niet vanzelf ontstaan, dat heeft een reden. Toch?

En dat uitzetten en krimpen gebeurt ook in de electronica.
Kan me prima voorstellen dat dat op termijn problemen kan gaan opleveren. Torretjes die niet meer (lekker) schakelen of een grotere overgangsweerstand genereren.

Ik denk echter wel dat als je de kosten van het laten reviseren en het extra stroomverbruik van al die jaren tegen elkaar afzet je beter af bent met reviseren.
Wellicht iets wat meespeelt in de aanschaf van oude apparatuur?

Als je iets mooi vind en zoekt en koopt moet je eigenlijk een service beurtje mee rekenen in de prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Citaat van: John Wx op oktober 15, 2012, 09:15:16
We hebben het verkocht nooit iets gemerkt of het om 10 uur aan ging of eind van de dag, zelfs de heer van Dalen uit Hsum zegt het  :wink:

Wat heb je verkocht? Ik heb nergens een merk genoemd :)

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 15, 2012, 15:01:51
Wat heb je verkocht? Ik heb nergens een merk genoemd :)
Borderline  :oops:

sorry haal wel is dingen door elkaar en schrijf soms en reageer soms te snel  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 15, 2012, 03:38:26
stupid
Indien Paul en SB gelijk hebben vormt zelfbedrog de grootste drijfveer achter dit forum. Edoch zij zijn beiden leden van de eerste uren. Dus met dat zelfbedrog zal het ook wel meevallen al ben ik nu meer op mijn hoede voor wat ik DENK waar te nemen en al ben ik nog niet voorzichtig alvorens ik er over mededeel telt ook een gewaarschuwd audiofiel voor twee. :-D
byebye, Cor.
Sorry, wat gemist of bedoel je de andere Paul ?    :roll: :yes: :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op oktober 15, 2012, 16:51:35
Sorry, wat gemist of bedoel je de andere Paul ?    :roll: :yes: :lol:

jij bent de old skool Paul  :wink: :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op oktober 15, 2012, 17:08:08
jij bent de old skool Paul  :wink: :-D
Qua leeftijd misschien wel.  :-D :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op oktober 15, 2012, 17:11:41
Qua leeftijd misschien wel.  :-D :-P

je was effe weg maar je hoorde in de verte Paul en je dacht he effe kijken  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op oktober 15, 2012, 17:18:55
je was effe weg maar je hoorde in de verte Paul en je dacht he effe kijken  :-D
Druk met werk, vroeg op en soms laat thuis ..... ja dan mis je wel eens wat.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maus

Citaat van: John Wx op oktober 15, 2012, 16:46:12
Borderline  :oops:

sorry haal wel is dingen door elkaar en schrijf soms en reageer soms te snel  :angel:

Tsssss :|

:wink: :wink: hello :D

Cornelis1921

#59
Citaat van: Paul op oktober 15, 2012, 16:51:35
Sorry, wat gemist of bedoel je de andere Paul ?    :roll: :yes: :lol:
Nee, jou natuurlijk. Er is maar één "Paul" met een d'ergerlijke aanstootgevende statement in zijn signature. :lol: clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *