Meerwaarde?

Gestart door Rob46, oktober 13, 2012, 20:55:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: cz79 op oktober 14, 2012, 08:56:28
Krell, Spectral om zomaar twee voorbeelden te noemen, kun je niet zomaar per definitie benoemen als ' slechte'  versterkers. Deze hebben gewoon meer tijd nodig om op te warmen en klinken ook het best wanneer ze op temperatuur zijn
Versterkers die uren nodig hebben om op te warmen en te klinken zijn voor mij slechte versterkers. Wat zou daar dan in zitten wat zo lang moet opwarmen?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

SB_Marantz

#31
Nog nooit meegemaakt bij de weg............jij wel? ( Niet bij Krell en ook niet bij Mark Levinson )

Zou het graag willen horen namelijk..
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

#32
Jongens het is geen gyrokompas wat eerst 12 uur moet inslingeren hoor.


--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 14, 2012, 19:00:51
Jongens het is geen girokompas wat eerst 12 uur moet inslingeren hoor.


--Verstuurd zonder netwerk--

wat is een Giro Kompas ?

een oude Giro Bank info boekje in de vorm van de Tros Kompas ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Janver

Citaat van: marvin op oktober 14, 2012, 19:00:51
Jongens het is geen girokompas wat eerst 12 uur moet inslingeren hoor.


--Verstuurd zonder netwerk--
Maar het is ook geen fiber optic kompas :-D als je toch een term gaat slingeren!
Hier kan uw reclame staan!

Marvin

Citaat van: John Wx op oktober 14, 2012, 19:19:25
wat is een Giro Kompas ?

een oude Giro Bank info boekje in de vorm van de Tros Kompas ?
Stomme telefoon, Gyrokompas moet dat natuurlijk zijn.

JohnWx

Ik vind wel dat ik of we te snel over de zwakste schakel heen gaan en dat is de mens

Heb wat research gedaan en waar het binnen komt in ons hoofd is geen een trilhaartje het zelfde

Misschien is mijn gehoor niet zo gevoelig (denk eerder dat ik lui ben van aard) of van andere ook en hebben wij kortere en mindere tril haren door beschadiging en die zijn erg gevoelig of zelf kapot en doen ze alleen maar mee voor de sier


Later
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: marvin op oktober 14, 2012, 19:00:51
Jongens het is geen gyrokompas wat eerst 12 uur moet inslingeren hoor.


--Verstuurd zonder netwerk--
Die hoeven dat niet :-)
En je note intrigeert me. Hoe doe je dat?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

lo

Handwerk schat ik zo in... :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Spijt me, maar een scheepskompas moet echt inslingeren voordat hij de juiste koers aangeeft.

JohnWx

Citaat van: marvin op oktober 14, 2012, 20:30:03
Spijt me, maar een scheepskompas moet echt inslingeren voordat hij de juiste koers aangeeft.

wat een analoog prul ding  :-D zijn er geen digitale met HD enzo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Audiotic

Citaat van: marvin op oktober 14, 2012, 20:30:03
Spijt me, maar een scheepskompas moet echt inslingeren voordat hij de juiste koers aangeeft.
Je hebt vast gelijk, maar ook een gyro?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Marvin

Ja dat zijn gyrokompassen.

Wil het wel proberen uit te leggen maar Google is vast sneller.


--Verstuurd zonder netwerk--

Audiotic

Citaat van: John Wx op oktober 14, 2012, 20:38:22
wat een analoog prul ding  :-D zijn er geen digitale met HD enzo
Ja hele goed, in je iPad en iPhone bijv. Werken met een trillende folie.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Maus

Citaat van: SB_Marantz op oktober 14, 2012, 18:42:23
Nog nooit meegemaakt bij de weg............jij wel? ( Niet bij Krell en ook niet bij Mark Levinson )

Zou het graag willen horen namelijk..

Even iemand zoeken in je omgeving die zo'n set heeft :) Het is echt 't verschil zo groot alsof je je speakers heel anders plaatst ofzo.