Muziekmiskoop

Gestart door Paul, juli 15, 2007, 15:02:54

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Kocht onlangs een cd van Marvin Gaye - through the grapevine.
Is een live cd maar wat klinkt deze belabberd, zo,n slechte opname kwaliteit.

Ben benieuwd wat jullie ervaring is en van welke cd /dvd je spijt hebt ooit gekocht te hebben en waarom.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Stadium III

Heb ooit een een james bond box gekocht
Dacht ik dat dat ze alles ingezongen hadden als muziek bleek het klassiek te zijn

Ach jah het is wel een HDCD dus weer een voordeel
Verder weinig wat ik niet goed vindt !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mahansz

via internet een paar tweedehands cd's gekocht, Blue note trip cd's. Aardig mailcontact, originele foto's, voor ?25 kon ik de cd's overnemen. Maar je voelt m al waarschijnlijk aankomen, toen ik ze thuis ontving bleken het kopietjes te zijn, alleen met mp3 bestanden ook..... De verkoper heeft uiteraard niks meer van zich laten horen.

vraag je ??n keer niet of het originele cd's zijn (terwijl de foto's en de prijs dat wel waren), zucht..........
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

MadVillain

bah wat een eikel!

Mijn recenste miskoop is toch wel de nieuwste cd van 4hero....:(

mars

Citaat van: mahansz op juli 16, 2007, 11:20:44
via internet een paar tweedehands cd's gekocht, Blue note trip cd's. Aardig mailcontact, originele foto's, voor ?25 kon ik de cd's overnemen. Maar je voelt m al waarschijnlijk aankomen, toen ik ze thuis ontving bleken het kopietjes te zijn, alleen met mp3 bestanden ook..... De verkoper heeft uiteraard niks meer van zich laten horen.

vraag je ??n keer niet of het originele cd's zijn (terwijl de foto's en de prijs dat wel waren), zucht..........

wat een hufter ,  nou ja mijn miskoop was gister , een of ander lounge cd ding ( hou ik wel van vaak) maar deze nam ik ongeluisterd mee en het lijkt of het geluid ................  nou ja gewoon slecht dus , ik ga hem vandaag proberen te ruilen

grtz
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WYWH

Grootste miskoop allertijden: Diana Krall - All For You

joep

voor een leuk prijsje neem ik hem wel van je over

WYWH

Wieso? Houd je van overdreven ssssss-erigheid dan?  :-D

Paul

Citaat van: joep op november 07, 2007, 14:02:18
voor een leuk prijsje neem ik hem wel van je over

Kost nieuw 8 eurries kan je geen buil aan vallen.

Mijn site

WYWH

Keuze tussen 16 kopjes koffie van 50 cent (op de uni) of deze cd, is voor mij wel duidelijk ;-)

Paul

Citaat van: WYWH op november 07, 2007, 23:04:48
Keuze tussen 16 kopjes koffie van 50 cent (op de uni) of deze cd, is voor mij wel duidelijk ;-)

Cd verkopen en 32 kopjes koffie op de uni ?

Mijn site

WYWH

32 kopjes? Het is geen dubbelcd ;-)

Lars86

Soundgarden, waarom heb ik dat gekocht... Black Hole Sun ja, maar die staat ergens halverwege... ik had het kunnen weten Chris Cornell is VERMOEIEND!!!

En een cd van Boo! (ook al was hij maar 50 cent), had ze ooit live gezien vond het best leuk maar die cd... bagger!

rexp

Als je Black Hole Sun goed vindt, luister dan eens naar Temple Of The Dog.

xander32

Citaat van: Lars86 op november 15, 2011, 15:20:32
Soundgarden, waarom heb ik dat gekocht... Black Hole Sun ja, maar die staat ergens halverwege... ik had het kunnen weten Chris Cornell is VERMOEIEND!!!

En een cd van Boo! (ook al was hij maar 50 cent), had ze ooit live gezien vond het best leuk maar die cd... bagger!
Als je van het genre Soundgarden (grunge) houdt zou je het album Purple van The Stone Temple Pilots moeten proberen HB. Deze is voor mij naast Nevermind (Nirvana) en Ten (Pearl Jam) 1 van de betere uit die periode!

Temple of the Dog is vermakelijk maar voor mij ook niet echt overtuigend (een eenmalig projectje destijds van leden Soundgarden en Pearl Jam).

Sander.