Nieuw forumlid

Gestart door Parakeet, oktober 04, 2012, 23:33:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Parakeet

Goed geraden Wim, woon nu alleen.
Mijn ex had wel spijt met de koffers op de stoep, nadat ze had geroepen " die herrie en die motor eruit of ik ben weg !"
Huidige vriendin vindt film kijken wel mooi maar het mag niet eng zijn, geen actie/oorlog en het mag niet hard staan  shutup
Kan ik wel een zaterdagavond mee leven.
Wat voor Pearl set heb je ? Cymbals ? o sorry, ander topic  nonono

Groets

WimPeu

#16
Ik heb 2 Pearl World Series (WLX) sets. Eentje van 25 jaar oud en eentje van een jaar of 20. Zo nu en dan nieuwe vellen en een beetje zuinig er op zijn en ze zien er nog best recent uit. De ontwikkelingen op drums gebied gaan gelukkig niet als bij Hifi.

Mijn WLX van 20 jaar jong met Chad Smith signature snare, Zildjian cymbals, Remo heads en Vic Firth 5B sticks.


En de >25jaar oude WLX. Heb ik ooit eens geruild tegen een Kenwood Midi setje...geen slechte deal gedaan...

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Mooie actie foto's Wim!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Thanks, we hadden toendertijd een bassist met een vriendin die als hobbie fotograferen had. Dat was wel leuk. Nadeel is dat we heeeeel veeeeel foto's hebben nu. De meeste wil je/mag je niet zien... :evil:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Parakeet

Dankzij de ervaring van Audiotic heb ik de zaak aardig onder controle. Gisteren alle metingen gedaan en resultaat lijkt veelbelovend. Nogmaals bedankt Audiotic voor de aanwijzingen.

Drumtopic:
Wim, mooie sets, ziet er verdomd profi uit. Ik trommel op houten Dixon jazz set en Staggset met 4 toms.
Afhankelijk van repertoire Zildjian A ( new beat hh ) en K of Paiste 2002 ( sound edge hh )
Pin stripes hebben de voorkeur.
Have fun !

Theo

JohnWx

Citaat van: Parakeet op oktober 05, 2012, 12:48:38
Goed geraden Wim, woon nu alleen.
Mijn ex had wel spijt met de koffers op de stoep, nadat ze had geroepen " die herrie en die motor eruit of ik ben weg !"
Huidige vriendin vindt film kijken wel mooi maar het mag niet eng zijn, geen actie/oorlog en het mag niet hard staan  shutup
Kan ik wel een zaterdagavond mee leven.
Wat voor Pearl set heb je ? Cymbals ? o sorry, ander topic  nonono

Groets

maar om Doutze Kroes de deur te wijzen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

joep

Citaat van: John Wx op oktober 06, 2012, 12:04:46
maar om Doutze Kroes de deur te wijzen  :-D



Had ik nooit gedaan (en die andere drie ook niet).

WimPeu

Dat jonge spul veels te veel eisend Joep.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Audiotic

Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

Trouwens, stream je al veel? Heb anders nog wel wat voor je....
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Parakeet

Streamen ? Heb geen computer aangesloten op Marantz. Wel wil ik nog weten hoe ik laatste firmware download en in de AV en DVD speler kan zetten.
Vast bedankt voor die info en de laatst beschikbare softwareversie, dan ben ik aardig geholpen.


Motor is een door mij gerestaureerde Honda CB400F2 uit 1977. Dat model kocht ik toen nieuw en was in de kleur parakeetyellow, vandaar mijn alias. Heb nog een CBX Z zescilinder 1047 cc uit 1979, een Kawasaki mach4 tweetakt 3 cilinder uit 1974 en wat moderne fietsen als Yamaha FJR 1300 en een Triumph Rocket 3 roadster 2300. Je kan maar hobbies hebben. Trouwens mooi meiden Joep, hobby ?

xander32

Citaat van: Parakeet op oktober 07, 2012, 16:59:29
Streamen ? Heb geen computer aangesloten op Marantz. Wel wil ik nog weten hoe ik laatste firmware download en in de AV en DVD speler kan zetten.
Vast bedankt voor die info en de laatst beschikbare softwareversie, dan ben ik aardig geholpen.


Motor is een door mij gerestaureerde Honda CB400F2 uit 1977. Dat model kocht ik toen nieuw en was in de kleur parakeetyellow, vandaar mijn alias. Heb nog een CBX Z zescilinder 1047 cc uit 1979, een Kawasaki mach4 tweetakt 3 cilinder uit 1974 en wat moderne fietsen als Yamaha FJR 1300 en een Triumph Rocket 3 roadster 2300. Je kan maar hobbies hebben. Trouwens mooi meiden Joep, hobby ?

:kwijl:




Parakeet

Exact Xander, die.......in mat zwart, 221 NM koppel en 240 achterband, mooooooooooooooooooooooi

Steve

Hallo Marantz vrienden

Sinds kort ben ik in het bezit van:SR5006 en UD5005.
Deze combinatie heb ik in de aanbouw staan, en de epson eh tw 6000 besteld.
Die wil ik boven mijn haard laten projecteren.
En speakers heb ik de tangent avantgarden 200(dus geen surround set) om dat dit een relax ruimte is.
Ik heb geen netwerk kabel getrokken en dus kan ik geen internet radio beluisteren, en weet iemand hoe ik de airplay kan activeren?
En de app werkt ook niet, heeft iemand hier ervaring mee.