We hebben er 4 en half jaar lang over heen gelezen in de HVT het wondermiddel

Gestart door jwx, september 15, 2012, 11:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

En toch zijn er weer mensen die erin trappen. En hier zijn er straks weer opmerkingen "heb je het al geprobeerd", zo nee hou je stil. :-)  Ach een mens wil graag voor de gek gehouden worden.
Gebruik het geld om CD's of LP's te kopen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cz79

Wel frapant dat jou dat ieder ekeer iopvalt John, niemand anders komt hiermee :wink:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vinnyvinz

Ik zou een indiaan over alle kabels heen laten pissen, dat is magisch....... notworthy

JohnWx

lees dit soort dingen op de plee bladeren door ouwe hvt's en Music emotions van die kleine stukjes wat eigenlijk reclame is.

dat het oxidatie "kan" tegen gaan kan ik begrijpen maar die superlatieven van dat laag en die openheid moet ik weer naar de plee  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

renes59

Kom je nog wel van de wc af dan, zet er een stereotoren neer. Zet deze hard of een koptelefoon op om de menselijke bijgeluiden te onderdrukken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Vinnyvinz

Citaat van: John Wx op september 15, 2012, 12:44:33
lees dit soort dingen op de plee bladeren door ouwe hvt's en Music emotions van die kleine stukjes wat eigenlijk reclame is.

dat het oxidatie "kan" tegen gaan kan ik begrijpen maar die superlatieven van dat laag en die openheid moet ik weer naar de plee  :-D

Wel handig, kan je meteen je kont afvegen met zo'n artikel.....

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cz79

Silclear is wel allang bekend als een soort anti oxideermiddel en soort contactvloeistof maar dan anders.
En dan de teskten tja, je kunt ook een flesje aceton of alcohol kopen om je contacten te onderhouden, is wel veel geodkoper.

De superlatieven horen dan bij de marketing net als bij ieder ander product, ik begrijp werkelijk waar niet waar je je zo druk om blijft maken.

renes59

Zie het als een waarschuwing voor de niet wetende. Vandaar ook mijn advies koop muziek voor het geld, niet
uitgeven aan allerlei rotzooi wat je aangepraat wordt door allerlei bedrijven en lieden.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 15, 2012, 13:09:54
Silclear is wel allang bekend als een soort anti oxideermiddel en soort contactvloeistof maar dan anders.
En dan de teskten tja, je kunt ook een flesje aceton of alcohol kopen om je contacten te onderhouden, is wel veel geodkoper.

De superlatieven horen dan bij de marketing net als bij ieder ander product, ik begrijp werkelijk waar niet waar je je zo druk om blijft maken.

ik maak me niet druk hoor  :lol:

vind alleen dat merken zich belachelijk maken met dit soort teksten en superlatieven die worden overgenomen weer door derden en zo krijg je voor mij al die onzin superlatieven van gebruikers

ga weer effe naar de plee
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

 :oops: Ik had het al gekocht voordat het in de HVT stond laat staan in een topic van John. redface




                                                                            stupid
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Citaat van: John Wx op september 15, 2012, 21:31:43
ik maak me niet druk hoor  :lol:

vind alleen dat merken zich belachelijk maken met dit soort teksten en superlatieven die worden overgenomen weer door derden en zo krijg je voor mij al die onzin superlatieven van gebruikers

ga weer effe naar de plee

net als in de telecom, auto's, computers, wasmachines, consumentenproducten zoals wasmiddel, eten en drinken.

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 16, 2012, 10:23:21
net als in de telecom, auto's, computers, wasmachines, consumentenproducten zoals wasmiddel, eten en drinken.

dit soort superlatieven zie ik niet in telecom ze bellen allemaal auto's ze rijden allemaal computers doen het gewoon (behalve gebruikers fouten) wasmiddel maakt schoon eten kan lekker of vies zijn net zoals drinken


maar een gel op je contacten waardoor het laag minder wollig word en strakker en het hoog beter moet ik al bijna weer rennen naar de plee, want de mensen die het kopen zijn zo geindoctrineerd door dit soort firma's en dat zijn vaak niet de grote jongen die al decennia meegaan vanaf het begin van de hifi maar de rand artikelen mannen met trouwe volgers want ja het word gezegd door "belangrijke mensen in de handel (rand)"


dus nogmaals Lebbis



http://youtu.be/atveIsYf5YY
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject