We hebben er 4 en half jaar lang over heen gelezen in de HVT het wondermiddel

Gestart door jwx, september 15, 2012, 11:00:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cz79

Moet je cht beter kijken naar al die andere producten, shampoo met parelmoerextract voor een vernieuwde regeneratie van haarbreuken en telecom net zo erg (intense 3d beleving en een ongeloofelijke scherpte en diepte met onze nieuwe 200 megapizel camera in de nieuwe HTC....Bijvoorbeeld).
Dus ja in alle andere sectoren doen ze het exact op dezelfde manier

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 16, 2012, 11:29:24
Moet je cht beter kijken naar al die andere producten, shampoo met parelmoerextract voor een vernieuwde regeneratie van haarbreuken en telecom net zo erg (intense 3d beleving en een ongeloofelijke scherpte en diepte met onze nieuwe 200 megapizel camera in de nieuwe HTC....Bijvoorbeeld).
Dus ja in alle andere sectoren doen ze het exact op dezelfde manier

ja Shampoo klopt als mensen zeggen het trekt in de hoofdhuid, dat kan niet heb je gelijk in


maar in de telcom zie ik wel verschillen tussen een oude HTC en de nieuwsteen heb ik een intensere 3d beleving en de camera is echt beter


maar ik vind persoonlijk de audio wel de top ervan hoor maar is mijn mening had net weer een artikel  :no: ga weer even naar kleine kantoor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

cz79

Citaat van: John Wx op september 16, 2012, 11:33:50
ja Shampoo klopt als mensen zeggen het trekt in de hoofdhuid, dat kan niet heb je gelijk in


maar in de telcom zie ik wel verschillen tussen een oude HTC en de nieuwsteen heb ik een intensere 3d beleving en de camera is echt beter


maar ik vind persoonlijk de audio wel de top ervan hoor maar is mijn mening had net weer een artikel  :no: ga weer even naar kleine kantoor

Ik twijfel er ook niet aan dat de nieuwe camera beter is dan de oude, het ging alleen om de gebruikte superlatieven

JohnWx

Citaat van: cz79 op september 16, 2012, 11:56:10
Ik twijfel er ook niet aan dat de nieuwe camera beter is dan de oude, het ging alleen om de gebruikte superlatieven

die superlatieven kan ik ook nog wel begrijpen van 5 naar 10 megapixels maar met Gel beter laag  :-(
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

cz79


Niber

Citaat van: cz79 op september 16, 2012, 18:30:15
Ja OK doe je nou net alsof of begrijp je mijn punt echt niet?

John mag graag het laatste woord hebben.   :wink:
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

cz79


JohnWx

Citaat van: cz79 op september 16, 2012, 18:30:15
Ja OK doe je nou net alsof of begrijp je mijn punt echt niet?

Dan snap ik je punt echt niet.

Vind dat je een Gsm met betere specs. kan vergelijken met een andere Gsm omtrent de superlatieven maar met Gel voor een beter laag, die vallen bij mij niet in dezelfde categorie waar jij het over hebt:


alle andere sectoren doen ze het exact op dezelfde manier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op september 15, 2012, 11:53:58
Wel frapant dat jou dat ieder ekeer iopvalt John, niemand anders komt hiermee :wink:
... of genereerd er niet zoveel aandacht mee. pompom Alle lof en hulde is verdiend zolang het maar verdiend is. Echt... :-D
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op september 17, 2012, 02:04:34
... of genereerd er niet zoveel aandacht mee. pompom Alle lof en hulde is verdiend zolang het maar verdiend is. Echt... :-D
Groet, Cor.

JA ik ga nu pas die kleine stukjes lezen in die audio bladen die ik altijd oversloeg kan er ook niks aan doen maar deze Gel moest ik melden


tuurlijk zal het oxidatie tegen gaan of verminderen alleen die tekst erbij  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op september 17, 2012, 10:15:23
JA ik ga nu pas die kleine stukjes lezen in die audio bladen die ik altijd oversloeg.

Zit je zeker vaak op het toilet  clown1

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op september 17, 2012, 15:30:57
Zit je zeker vaak op het toilet  clown1

Groet Whisper  byebye

soms zijn bruine bonen niet alleen maar lekker maar ook lastig tis net tis net tis net "audio" :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject