Nieuwe AV reciver

Gestart door floep77, september 04, 2012, 20:12:11

Vorige topic - Volgende topic

Whisper.nl

Citaat van: WimPeu op september 06, 2012, 21:12:52
:yes:  Al vind ik het wel jammer dat ze optisch niet iets hebben veranderd. Leuk voor de 7005 bezitters maar ik zou graag laten zien dat ik het nieuwste model heb.  :mrgreen:  Het is al net Integra. Alle modellen zijn daar precies gelijk....al jaren.

auw, zielige ik met mijn setje uit 1991.

GRoet Whisper.  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Jij staat daar toch ver boven!  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maus

Ik heb een klein Pioneer versterkertje uit ongeveer '75. Leuk als er dan visite komt, klinkt allemaal leuk etc. 'Waar luisteren we eigenlijk naar, naar die PM80?'

Euh nee... Die Pioneer  :mrgreen:

WimPeu

Alle versterkers zijn gelijk.  :angel:
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maus

Net als iedere mening  :angel:

Lekker genieten van 't spul, is veel leuker :)

WimPeu

Doe ik nu met Don Ray Band. Lekker over de vintage Dac/DSP naar de toeters en bellen Integra..Perfect huwelijk van ouwe meuk met jonge bloem...lijkt mijn eigen leven wel.... :-D

Maus

Ik luister random wat flac bestanden vanaf de PC. Afgespeeld door een Tascam US144 MKII geluidskaart, via de PM80SE naar Castle Clifton speakertjes. Erg fijne combi, heb de Marantz nog niet zo mooi gehoord :) Aan de meeste speakers vind ik het laag een grote rommel.

Genieten is het wel!

WimPeu

Ook oud & nieuw mooi verenigd. Heb je het over de PM80 als je het over het " grote rommel" in het laag hebt? Vond het wel een erg lekkere versterker eigenlijk met het klassieke Marantz geluid nog.

Maus

Ik ken het klassieke geluid niet, vind hem wel erg fijn klinken.
Het laag word meestal een brei, niet echt definieerbaar.

Hoe bedoel je trouwens Oud en nieuw verenigd? Ik weet de bouwjaren niet.

WimPeu

Ik neem aan dat je PC een stuk nieuwer is dan de ( bijna) vintage PM80.

joep

Citaat van: WimPeu op september 06, 2012, 21:50:00
Alle versterkers zijn gelijk.  :angel:

Net als mensen. De ene is nog gelijker dan de ander.

JohnWx

Citaat van: joep op september 07, 2012, 00:08:01
Net als mensen. De ene is nog gelijker dan de ander.

klopt Joep zoveel procent water zoveel procent uuuhhhh Wim is apart zit ook nog wel is alcohol in  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: WimPeu op september 06, 2012, 22:11:15
Ook oud & nieuw mooi verenigd. Heb je het over de PM80 als je het over het " grote rommel" in het laag hebt? Vond het wel een erg lekkere versterker eigenlijk met het klassieke Marantz geluid nog.

Ooooohhh jij hebt M.I.L.F spullen ik ook

nieuw woord M.I.L.F audio G.I.L.F is voor HAL en SB  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Maus op september 06, 2012, 22:01:55
Ik luister random wat flac bestanden vanaf de PC. Afgespeeld door een Tascam US144 MKII geluidskaart, via de PM80SE naar Castle Clifton speakertjes. Erg fijne combi, heb de Marantz nog niet zo mooi gehoord :) Aan de meeste speakers vind ik het laag een grote rommel.

Genieten is het wel!

nee dat komt door de tascam en castle zit al weer een tijdje te promoten dat elke AMP eender is dus  :lol:

JohnWx

ik ga alles ook steeds kluchtiger zien gelukkig