PM15 S2 Limited Edition

Gestart door xander32, september 03, 2012, 18:39:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


bas focal marantz

1e eigenaar verkocht hem na ruime maand , 2e eigenaar nu ook al ????

jammer dat ie niet beviel bij hun .


ps van die prijs kan wat af want dat koste hij bij de vorige eigenaar ook .

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op september 03, 2012, 19:33:18
1e eigenaar verkocht hem na ruime maand , 2e eigenaar nu ook al ????

jammer dat ie niet beviel bij hun .


ps van die prijs kan wat af want dat koste hij bij de vorige eigenaar ook .

die logica snap ik niet ? iets heeft een prijs conform de markt ding kost 1799 bij Stassen en nu 1250 nette prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bas focal marantz

Citaat van: John Wx op september 03, 2012, 19:59:59
die logica snap ik niet ? iets heeft een prijs conform de markt ding kost 1799 bij Stassen en nu 1250 nette prijs
wie zegt dat ie bij stassen vandaan komt ?
ik zeg ook niet dat de prijs die hij vraagt niet klopt ,,  ik zeg alleen dat ik denk dat je er eventueel nog wel iets van de prijs af kan onderhandelen .

Bij H&C gekocht voor ik meen €1450  , 2de eigenaar kocht hem voor €1250  , 2,5 maand later prijs €1250  .
met die prijs is niets mis hoor .

Ik zeg dat de huidege eigenaar vraagt wat ie heeft betaald , zijn goed recht , maar ik dacht forum genoten die hem willen alleen te zeggen dat mischien mogelijk is om er wat vanaf te krijgen van de prijs .

Perfect_audio

Citaat van: bas focal marantz op september 03, 2012, 19:33:18
1e eigenaar verkocht hem na ruime maand , 2e eigenaar nu ook al ????

jammer dat ie niet beviel bij hun .


ps van die prijs kan wat af want dat koste hij bij de vorige eigenaar ook .

Wil je dan niet weten waarom hij niet beviel?
Of vind je de prijs belangrijker?

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

bas focal marantz

Citaat van: Perfect_audio op september 03, 2012, 23:09:25
Wil je dan niet weten waarom hij niet beviel?
Of vind je de prijs belangrijker?

ron
De eigenaar vindt zijn versterker die hij voor zijn pm15s2 had beter klinken op zijn speakers .
En dat is en blijft een kwestie van smaak .

daarom schreef ik ook
Citaat van: bas focal marantz op september 03, 2012, 19:33:18
jammer dat ie niet beviel bij hun .


WimPeu

Citaat van: Perfect_audio op september 03, 2012, 23:09:25
Wil je dan niet weten waarom hij niet beviel?
Of vind je de prijs belangrijker?

ron

Zelfde reden als waarom ik mijn PM11 de deur heb uit gedaan. Voegt niks toe tov een goede receiver. Stereo versterkers worden zo enorm overschat. Mijn mening heh.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maus

Is net welke set je hebt en hoe hoog je eisen zijn :)

WimPeu

Mijn set is crap en heb geen eisen. :gaap:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maus


WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maus

Lijkt me gezellig, waar woon je?

JohnWx

Citaat van: bas focal marantz op september 03, 2012, 20:27:24
wie zegt dat ie bij stassen vandaan komt ?
ik zeg ook niet dat de prijs die hij vraagt niet klopt ,,  ik zeg alleen dat ik denk dat je er eventueel nog wel iets van de prijs af kan onderhandelen .

Bij H&C gekocht voor ik meen €1450  , 2de eigenaar kocht hem voor €1250  , 2,5 maand later prijs €1250  .
met die prijs is niets mis hoor .

Ik zeg dat de huidege eigenaar vraagt wat ie heeft betaald , zijn goed recht , maar ik dacht forum genoten die hem willen alleen te zeggen dat mischien mogelijk is om er wat vanaf te krijgen van de prijs .

Ik zeg ook niet dat hij van Stassen komt zeg alleen dat hij nieuw dat bedrag kost bij Stassen dus is de prijs gewoon prima niks meer niks minder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: WimPeu op september 03, 2012, 23:56:34
Zelfde reden als waarom ik mijn PM11 de deur heb uit gedaan. Voegt niks toe tov een goede receiver. Stereo versterkers worden zo enorm overschat. Mijn mening heh.
Nuance; een stereo-set zonder stereoversterker vind ik wel erg minimalistisch :wink:.

JohnWx

Citaat van: xander32 op september 04, 2012, 07:16:02
Nuance; een stereo-set zonder stereoversterker vind ik wel erg minimalistisch :wink:.

zo puur naar de basis  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.