Citaat van: gerard op september 17, 2012, 09:10:05
Kan best zijn dat je dat goed hoort. Verschillen zijn soms klein, als ze al aanwezig zijn.
Als ik verschil hoorde was het meestal met stemmen. (en nee, ik hoor geen stemmen )
bij mij vallen die kleine verschillen dan naar (lees:) geen en dan al die moeite terwijl ik de dropveter ook goed vind klinken
andere kant kan het ook leuk zijn heb het zelf ook gedaan om te pielen in de marge maar dat heb ik gehad en zit ook niet in die fase in mijn leven om daar mee bezig te zijn dus misschien moet ik wat minder "hard" zijn tegen andere of "lomp"
alleen blijft het altijd tegen mijn nu dikkere borst stuiten dat er mensen zijn die zoveel verschil horen maar dan ook nog in termen van weg spelen etc. , dat betekend dus denk ik dan maar dat ze voor die tijd naar troep altijd hebben geluisterd en dan kan erbij mij niet in en omdat ik zoveel demo's en avonden bij audio verenigingen heb gedaan met Pol Audio en tijdens het spelen gewoon een standaard kabeltje er tussen deed of speakerkabel en 0% merkte het op of als we zeiden nu een andere kabel, ja duidelijk werd er dan gezegd terwijl dezelfde erin zat