hey still life,
dank voor je reactie. Mja, dat dacht ik ook over die kabel? Ach, ik zoek nog wel eventjes verder... Ik zag dat de T5 van rel ook nog net binnen (/buiten) mn budget ligt. Dat word een mooie kerstcadeau voor mezelf
aan de opstelling/kamer kan ik hier niet veel veranderen. Mijn kamer staat zowat stampvol. Het is een ruimte van ongeveer 4 op 5. En daarin staat een bureau, kleerkast, 2 persoonsbed en 2 boekenkasten. En hier en daar nog een speaker die de doorgang versperd... (ik had eigenlijk nog geen idee waar ik die sub zou plaatsen
)
biwire kan ik, maar ik heb op verschillende fora's al gelezen dat het niet veel zou uitmaken? Maar misschien moet ik toch maar eens overwegen om nog 5meter kabel aan te schaffen
ik heb gisteren wat zitten uitproberen met de M-dax en de EQ. M-dax staat nu op High & EQ op User. Het begint er nu toch al water beter op te lijken. Maar ik waan me nog steeds niet in de bioscoop
(waar ik wel had op gehoopt bij de aankoop van mijn installatie)
verder staat 1 speaker op de metalen spikes, en de andere staat nog op de plastiek toppen. Daar merk ik eigenlijk geen verschil in...?
op zich klaag ik zeker niet over het geluid dat uit de speakers vloeit. Vroeger kreeg ik steeds hoofdpijn bij het luisteren van muziek. Nu kan ik blijven luisteren, ongeacht het volume
(ps. Ik krijg de fm zenders niet echt goed door... hebben jullie daar ook nog een tip voor?)