SB's set

Gestart door SB_Marantz, augustus 17, 2012, 00:25:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: SMarcel op november 19, 2012, 07:42:27
Heb gister een kleine demo van Wilfred kunnen meemaken. Behalve dat het er geweldig uitziet, maakt het zijn verschijning ook nog waar.
Het gemak waar op laag volume het volle geluids spectrum word weergegeven, dat is gewoon schitterend. Die Marantz HD-770 zijn ook niet te versmaden.

Mijn complimenten Wilfred, een prachtige set waar veel luister genot uit te halen is.

Groeten,

Marcel

En hoe had Jr je spullen gemaakt  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

De spullen zijn er nog, ik hoor van Wilfred nog wat er aan gaat gebeuren en wanneer het gereed is.

Komt allemaal goed en het hoeft ook niet gisteren al klaar te zijn.

Groeten,

Marcel

PS: nu ben ik nog wel steeds nieuwsgierig wat het voor een soort ring is welke in de CD klem zit?????? 

JohnWx

Citaat van: SMarcel op november 19, 2012, 11:24:34
De spullen zijn er nog, ik hoor van Wilfred nog wat er aan gaat gebeuren en wanneer het gereed is.

Komt allemaal goed en het hoeft ook niet gisteren al klaar te zijn.

Groeten,

Marcel

PS: nu ben ik nog wel steeds nieuwsgierig wat het voor een soort ring is welke in de CD klem zit??????

mail is met deze man :

http://stores.ebay.nl/Super-Golden-Audio-Center?_rdc=1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

#18
Deze topic gaat toch over de set van Wilfred?????????????????

Reactie graag op mijn eigen topic en laat Wilfred hier zijn eigen geweldige set tentoon stellen.

Groeten,

Marcel

Cornelis1921

Citaat van: SMarcel op november 19, 2012, 07:42:27
Heb gister een kleine demo van Wilfred kunnen meemaken. Behalve dat het er geweldig uitziet, maakt het zijn verschijning ook nog waar.
Het gemak waar op laag volume het volle geluids spectrum word weergegeven, dat is gewoon schitterend. Die Marantz HD-770 zijn ook niet te versmaden.

Mijn complimenten Wilfred, een prachtige set waar veel luister genot uit te halen is.

Groeten,

Marcel
Het is dat Cuijk niet om de hoek ligt...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Citaat van: Cornelis1921 op november 19, 2012, 14:09:54
Het is dat Cuijk niet om de hoek ligt...
Behalve de vintage in de woonkamer ook nog een mooie vintage showroom.
Is voor mij inmiddels ook al een poosje terug, kunnen we een soort M&G van maken moet je effe Wilfred contacten of het kan en wanneer.
Indien mogelijk bespreken we de details later. :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Niber

Dit blijft wel enorm prachtig om te zien hoor!!
Vooral die platenspeler.  notworthy

Heb geloof ik wel eens wat meer foto's gezien van deze set, die waren wel héél erg  :kwijl: .
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op november 19, 2012, 19:05:57
Dit blijft wel enorm prachtig om te zien hoor!!
Vooral die platenspeler.  notworthy

Heb geloof ik wel eens wat meer foto's gezien van deze set, die waren wel héél erg  :kwijl: .

nee joh die TT is helemaal vernaggeld met een of andere MSE MES of SME arm  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marantz 81

Hele mooie set  8-) je hebt zeker een flinke kamer set RF-7  HB HB

Waarvoor dienen die rode pijpen  :-P met trafo ertussen ?

JohnWx

Citaat van: SMarcel op november 19, 2012, 11:51:32
Deze topic gaat toch over de set van Wilfred?????????????????

Reactie graag op mijn eigen topic en laat Wilfred hier zijn eigen geweldige set tentoon stellen.

Groeten,

Marcel

Jij zegt toch dat je spullen er nog liggen  :-P :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

NICOR

Klasse, mooi spul,

SB_Marantz

Het zijn dan ook de blijvertjes.  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

#27
Speakertjes beluisterd................


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM