SB's set

Gestart door SB_Marantz, augustus 17, 2012, 00:25:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

SB_Marantz




Normaliter hangen hier een paar Klipsch RF-7 aan maar heb nu voor de gein de Marantz HD 770 eraan hangen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WimPeu

Mooi speelgoed... notworthy. Jammer van die moderne platte TV. Was er nou echt geen mooie Z/W TV meer te vinden... :angel:

Geniet er van maar ik weet dat je dat ook doet. notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ook gezellig met die kaarsjes er voor, ouwe romanticus.... :-D


--Verstuurd zonder netwerk--

SB_Marantz

Zijn de v/elco's van een Hiraga  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Citaat van: marvin op augustus 17, 2012, 00:39:05
ouwe romanticus.... :-D


--Verstuurd zonder netwerk--


Tja je wordt ouder papa......  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Marvin

Lijken wel graan silo's als ik het inzoom.....


--Verstuurd zonder netwerk--

WimPeu

Ook wel grappig die enorme audiofiel verantwoorde stekker in dat platte gamma blokje. :-D  dat kan toch nooit mooi klinken. :schater:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 17, 2012, 00:55:45
Ook wel grappig die enorme audiofiel verantwoorde stekker in dat platte gamma blokje. :-D  dat kan toch nooit mooi klinken. :schater:

lijkt zwaar op een van den hulletje, de stiekermd  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

#8
:yes: Mooi spul, Wilfred! Dat is tegenwoordig al een zeldzaamheid aan worden, zoveel degelijkheid en kwaliteit. Veel uit de marantz/Superscope periode. Het schijnt dat jij ook nog wat uit het originele S.B. Marantz-tijdperk hebt?
I.i.g. dat gene op foto speelt en het het nog steeds, tof gewoon! Het begint bij mij behoorlijk te kriebelen bij dat aanzicht van zoveel klassieke vintage pracht. Chapeau, Wilfred. Ik hoef ook niet te vragen hoezeer dit jou bekoort... I.i.g., als het misschien overbodig, nog heel plezier van al dat moois!
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Hey Wilfred ,

Heb je een opruiming gehouden ?

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

 :-o  En de scope tuner niet te vergeten, mooi spul bij elkaar.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Tis halal stekkerblok hij is naar het oosten aan het bidden  shutup of een stekkerblok wat graag op zijn achterwiel rijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

@ Cor,

Dat klopt.
Model 7 (1962)
Model 8b (1958)
Model SLT-12 ( 1963)


@Marco,

Opruiming?
Nee niet echt.
Wat mis je dan?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Activa

Prachtige dingen heb je daar bij elkaar, daar gaat een liefhebbershart van overstag  :kwijl: :kwijl:.

SMarcel

Heb gister een kleine demo van Wilfred kunnen meemaken. Behalve dat het er geweldig uitziet, maakt het zijn verschijning ook nog waar.
Het gemak waar op laag volume het volle geluids spectrum word weergegeven, dat is gewoon schitterend. Die Marantz HD-770 zijn ook niet te versmaden.

Mijn complimenten Wilfred, een prachtige set waar veel luister genot uit te halen is.

Groeten,

Marcel