De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Maus

CD75 aan de set toegevoegd dus nu even inwijden :D

retriever

Zoals al zijn recente ceedeetjes, heel goed schijfje !  :yes:
versterker pm7004 / pm15S2, cd onkyo c-7070,  speakers B&W 683, Boston Acoustics A26, monitor audio BX2, phono Reloop RP 6000 MK 6 B, sub B&W 610 XP.

Maus

Super dit. Heb 't nieuwe album op vinyl. Deze CD van m'n meisje gekregen dus extra bijzonder.

SmauG

Heeee..... is die nieuw?  :angel:

Maus

SmauG

Oe. Cool, die super Deluxe is wel leuk om eens te kijken en de verschillen van cd en vinyl aan de tand te voelen  :angel:
Ik vind Get Lucky ook een heel lekker cd'tje.

Maus

Heb de Kef Chorale's van m'n ouders 'geleend' :P

Maus

Tijd voor een filter upgrade/revisie.

bas focal marantz

Maus

Gaat voorlopig even niet door heb een andere set speakers zo goed als gekocht. Morgen halen. :D

Maus

Hierom gaat de filterupgrade niet door:

Sonus Fabers gekocht, voor die prijs kon ik niet weigeren. En als je dan bij de plaatselijke kringloop gaat kijken kom je een beest tegen:

jowa

Gave speakers. Ik vond SF er altijd erg mooi uit zien. Niet veel speakers van kunnen beluisteren, klonken altijd wel lekker.
Wat een bakbeest die versterker.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Maus

Die versterker is echt geweldig. En wie dit verschil tussen die Restek en Sansui niet hoort heeft echt wat aan z'n oren.  :evil:

Sonus Faber ken ik alleen deze van, een vriend van me heeft ze ook.

JohnWx

Citaat van: Maus op april 25, 2013, 22:42:40
Die versterker is echt geweldig. En wie dit verschil tussen die Restek en Sansui niet hoort heeft echt wat aan z'n oren.  :evil:

Sonus Faber ken ik alleen deze van, een vriend van me heeft ze ook.

of jij aan je oren over sensitief  :wink: maar met die mooie wappers zou ik ook zeggen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Haha je bent welkom om 't ook te aanschouwen!