De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

Maus

Citaat van: Paul op oktober 16, 2012, 17:54:34
Lekker bezig.   :roll: :-o :-D

Het klinkt best goed zo, komt natuurlijk door die mooie Marantz :D

Marantz 81

Maus

Mooi ding! :)

Wil toch een zwarte :oops:

Maus

Pomptiedom. pompom

Nu nog een andere pre, en misschien nog een andere CD speler een keer.

Maus

De beamer:

Sony VPL-PX10

Maus

Opgeruimd en her-ingericht, al is het niet te zien :roll:

En ik heb teveel speakers. Staat nog een setje onder die doos dus bij elkaar 4 sets, en nog 2 setjes in de schuur minstens.

JohnWx

staat daar naast de Basf 35 echte school lijm snuif  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Wat probeerseltjes:

Pioneer SX-450 uit de kringloop met krakende knopjes.

Mission 761i van de rommelmarkt.

Setje van bij elkaar nog geen 30 euro en het klinkt goed zeg, zeker voor het geld!

JohnWx

Citaat van: Maus op oktober 24, 2012, 22:19:39
Wat probeerseltjes:

Pioneer SX-450 uit de kringloop met krakende knopjes.

Mission 761i van de rommelmarkt.

Setje van bij elkaar nog geen 30 euro en het klinkt goed zeg, zeker voor het geld!

die 761i is zeker goed en al helemaal wat ooit de prijs was in verhouding tot veel duurdere, daarna heeft Mission het voor mij een beetje afgedaan om ook mee te gaan met die plastieke speaker meuk (vooral op prijs mee kunnen met andere)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cambridge Audio MISSION Pro-ject NOKIA Sony BRAVIA FXAudio

Maus

Heb de PM80SE aan de Altec Lansings geknoopt :P
Beide stonden toch werkeloos.

(ouwe foto) ;)

Exxar

woow, wat een wasmachine!

Maus

Een wasmachine is er niets bij, qua formaat. ;)

Heb er nu kleine Eela eindtrapjes aan hangen. Ook leuk, en bijpassend :D

Exxar

Het moet toch leuk zijn om plaats te hebben voor dat soort luidsprekers. Misschien moet ik maar eens een stukje bijbouwen...

Maus

Ze hebben een héle grote ruimte nodig om een beetje tot hun recht te komen.

En je vind ze niet zomaar voor een habbekrats.. dat zal het grootste probleem zijn als je ze ook wilt :P

Maus

Heb de hoorns aan de voorkant losgeschroefd en ze een stuk naar de luisterpositie gedraaid. De kasten zelf kunnen dat niet op de plaats waar ze nu staan én ik wil langer met m'n rug doen.

Dat hoorndraaien helpt wel wat voor de detaillering, maar optimaal is het niet.
Met wat geluk kan ik een mooie 31bands EQ overnemen binnenkort, dan kunnen we wat aan de piek in het midlaag doen.