De set van Maus

Gestart door Maus, juli 19, 2012, 21:27:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Maus op augustus 07, 2012, 00:36:35


Wat een schoonheid, dat Marantz  :-)

nu moet je slapen nu ga je te ver  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Niber

Waarom ontdek ik je topic nu pas?

Briljant hoor die "bonte" verzameling.   notworthy
Leuk ook een nog wat jonger lid, voel ik me niet meer zo jong met mn 27.  hello
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Maus op augustus 07, 2012, 00:36:35




Wat een schoonheid, dat Marantz  :-)

is dat zo een SONY 999es cd/sacd spelert ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

Citaat van: Niber op augustus 07, 2012, 01:16:49
Waarom ontdek ik je topic nu pas?

Briljant hoor die "bonte" verzameling.   notworthy
Leuk ook een nog wat jonger lid, voel ik me niet meer zo jong met mn 27.  hello
Beter laat dan nooit, Niber. :yes:
En wat Maus ons hier tot nu toe heeft laten zien beloofd nog wat voor de toekomst... Erik c.s. jullie hebben er een collega bij.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Maus

John, dat is een DVP-9000ES. Gekregen van iemand die 'm over had. Op een audiomeeting.
Je had de gezichten van m'n audiomaten moeten zien toen ik ermee naar m'n auto liep  :kwijl:

Hij staat mooi als solide basis voor de Marantz. De CD/DVD/SACD speler weegt een kilo of 18 dacht ik.

Maus

Heb alle bij elkaar horende apparaten, inclusief de Electret koptelefoon, maar eens bij elkaar gezet.



Dan kan de Marantz ondertussen in revisie :)

Maus

Aanwinst uit de kringloop:



Tannoy 603 :)
Ik heb ze ter test even aangesloten, totaal niet audiofiel door ze vóór de huidige speakers te zetten, óp een setje zuilen die toevallig dichtbij stonden. Klinkt prima zover :) Moet ze nog aan de Marantz hangen want ik gok dat dat beter werkt dan die ouwe Pioneer.

Zoldar

leuke speakers byebye  heb ik ook een tijdje mee gedraaid.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Maus

Ik nu ook eventjes :) De foto komt van internet, de dome van de woofer mist bij één speaker. Hoor je weinig van, tot je een stukje muziek hebt met weinig mid/hoog. Dan hoor je de koelgaatjes een beetje fluiten.

Marvin


Maus

 :lol: :schater:

Aanwinst: Audioquest kabel.

Ik had al Audioquest speakerkabel, nu ook een interlinkje dus.

Ik heb niet bijster veel geld te besteden, dus ik begin met één kabel van de goedkoopste lijn(...), en zo af en toe koop ik er dan eentje bij. Ik wil wel kijken wat het duurdere model kabel toevoegt op deze.

Er is een setje verse elco's onderweg voor de versterker, type Panasonic FC, schijnt goed te zijn. Zelf geen ervaring mee. Het komt van de Conrad dus 't zal nog wel eventjes duren :P

JohnWx

Citaat van: Maus op augustus 10, 2012, 11:45:51
:lol: :schater:

Aanwinst: Audioquest kabel.

Ik had al Audioquest speakerkabel, nu ook een interlinkje dus.

Ik heb niet bijster veel geld te besteden, dus ik begin met één kabel van de goedkoopste lijn(...), en zo af en toe koop ik er dan eentje bij. Ik wil wel kijken wat het duurdere model kabel toevoegt op deze.

Er is een setje verse elco's onderweg voor de versterker, type Panasonic FC, schijnt goed te zijn. Zelf geen ervaring mee. Het komt van de Conrad dus 't zal nog wel eventjes duren :P

ik heb liever een kabel waar een merkje op staat ook al is het de "instap"

Tannoy bij de kringloop wij hebben bij de gratie van GOD Medion  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Hier staat een merkje op ;)

En wat bedoel je nou met die Tannoys? Snap er weinig van ;D.

JohnWx

Citaat van: Maus op augustus 10, 2012, 12:16:43
Hier staat een merkje op ;)

En wat bedoel je nou met die Tannoys? Snap er weinig van ;D.

bij ons in Baarn bij de kringloop mag je hopen als er speakers zouden staan van Medion of Pulp  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maus

Soms staat er ineens iets leuks. Het is ook maar net wat hun aangeleverd krijgen, er word meer meuk gekocht en doorgeschoven naar de kringloop dan mooi spul.