M&G CZ79 deel II - 25 augustus

Gestart door cz79, juli 08, 2012, 21:06:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

A  dirty mind is joy forever  pompom

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79


jrm

Oké, Oké ik kom met de turbo.... :-D

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Citaat van: cz79 op juli 09, 2012, 23:45:54
Geldt voor jou ook (net als voor ieder forumlid hier) dat je vrij bent om een keer 's avonds langs te komen bij me, een soort van private M&G's.

Je bent niet de enige en de eerste, ik zal geen namen noemen maar JRM snapt wel waar ik het over heb  :angel:

Ik kom wel een keer langs dan van het najaar  :-)

cz79

Eerder mag ook als je zin en tijd hebt, helaas zit ik echt tot de nok toe vol, mocht Robert geen tijd en/of zin hebben dan heb ik nog wel een plaatsje over.

cz79

Ik krijg van Robert nog bevestiging of hij kan komen, maar waarschijnlijk heeft hij al wat staan

jrm


cz79


jrm

Zo ik was er!

Later meer, maar eerst even alles verwerken, het was weer TOP cz!

jrm

Zo maar een doordeweekse dag naar een single M&G bij cz79! Na kennisgemaakt te hebben met de familie cz, mocht ik aanschuiven bij de maaltijd. Heerlijk gegeten en heel herkenbaar hoe hun kinderen zijn, aandacht vragen tot aan tijd rekken om naar bed te gaan :zzz:

Na de koffie zijn we er even goed voor gaan zitten, dit laatste hoeft niet echt want wat een stage wordt er neergezet! Een sweetspot hoeft niet echt opgezocht te worden, het klinkt als een geluidsmuur, maar dan wel een hele fraaie.  HB

Allerlei muziek genres passeerden deze M&G, waarbij vooral de cd van Yello, the eye onze monden echt deden stil vallen  :yes: (Jawel, allebei waren wij even stil), met name het laatste nummer 'planet dada flamboyant' knettert en knalt uit de speakers.

Over het algemeen genomen vond ik de geluidsweergave dus prachtig, groots en breed, maar qua klank zacht/warm (niet rauw dus), het geheel is dermate in control dat de hoge tonen daar komen waar ze ook moeten komen, evenals het laag (pffftt, wat een laag komt er uit)

cz je hebt een geweldige set up nu staan, ben benieuwd voor hoelang.... :angel: (ik wil de luidsprekers wel overnemen)


cz79

Echt helemaal te gek die CD van Yello, met dat laatste nummer. Mijn vrouw is er zelfs wakker van geschrokken  :schater:

Ik denk dat ik het lot niet veel meer moet tarten, dat ik de Avalons met bijna gesloten knip heb kunnen overnemen is natuurlijk groot geluk, dat lukt m zo 1 2 3 niet nog een keer.
Maar het geluid is erg verslavend, een stage en diepte, maar ook een realisme (met stemmen is dat effect het grootst) is absurd, dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Ik ga mijn best doen hier langer mee te doen en de kans dat ik voor zo'n bedrag nog iets beters (imo) ga vinden is erg klein, dus de volgende stap wordt flink bijbetalen, of een ander upgrade (dus geen andere luidsprekers)......maar ja dat zei ik na de PMC's ook  clown1

cz79

#57
Janver heeft laten weten niet te kunnen die dag (helaas), dan houden we nu over;

Whisper
Renes59
Wimpeu
Cor

@Cor als je met OV komt kan ik je best halen en brengen naar het station.

Cornelis1921

@Chris, Ik kom inderdaad nu met het O.V. Ik neem GSM mee dan bel ik wanneer ik het station verlaten heb. Welk station? En welk telefoonnummer moet ik bellen? Ik weet, het komt goed, dus wacht ik even jouw PM af.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 hello Hoi Chris, wat betreft moment van aankomst en de daarop volgende procedure: OK. En wat betreft de Mozart-box en prijs: ook OK. Nogmaals dank en tot ziens, Cor.
P.S. Mozart is kennelijk not  your cup-of-tea?
Geeft niet, ik neem wel iets mee waar ik jou misschien wel mee kan blij maken... Toch Mozart maar dan anders en toch hetzelfde????? :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *