Mooie usher speakers te koop ;)

Gestart door thepioneer, juni 30, 2012, 18:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

thepioneer

http://link.marktplaats.nl/573313878

Zeer goed klinken speakers voor een mooie prijs. (al ben in bevooroordeeld natuurlijk)

Alleen hebben ze het gewicht verkeerd vermeld, ze wegen 85 kilo per stuk.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op juni 30, 2012, 18:29:23
http://link.marktplaats.nl/573313878

Zeer goed klinken speakers voor een mooie prijs. (al ben in bevooroordeeld natuurlijk)

Alleen hebben ze het gewicht verkeerd vermeld, ze wegen 85 kilo per stuk.

dat is nou jammer

niks aan te tweaken qua stabiliteit  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thepioneer

zit wel veel schade op zo te lezen. Bijna niet noemenswaardig staat er maar zelfs op de woofer zit dus schade, erg jammer voor zulke bijzondere speakers.

Het naar beneden brengen is vast te doen aangezien mijn ushers, 3 trappen a 13 treden hoog stonden :( Er was geen lift aanwezig en als je een beneden hebt dan baal je dat je nog een keer moet.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op juli 01, 2012, 00:09:21
zit wel veel schade op zo te lezen. Bijna niet noemenswaardig staat er maar zelfs op de woofer zit dus schade, erg jammer voor zulke bijzondere speakers.

Het naar beneden brengen is vast te doen aangezien mijn ushers, 3 trappen a 13 treden hoog stonden :( Er was geen lift aanwezig en als je een beneden hebt dan baal je dat je nog een keer moet.

als je het met beleid doet kan het goed gaan maar dat soort speakers met schade heb ik zoiets van in NEEM DE USHERS WEL  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

thepioneer

Maar dat is natuurlijk altijd het beste  :-P
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Marantz 81

Wat een Lellen van speakers  :-o  wel mooi  :yes:

thepioneer

Vind het ook mooie speakers. Maar blijf toch eerst maar bij mijn usher's  :evil:
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550