Vriend van mij heeft een prima luna prologue one en die heb ik mijn jumpers (4mm koper van de rol) gegeven. Hij ondervind er wat opener hoog en wat meer detail van tov van het standaart bruggetje. (wharfedale diamond 10.1)
Ik vond het zelf ook wat uitmaken maar werd er niet vrolijk van (te veel hoog).
Een paar jumpers maken kost je nog geen 10 euro en is makkelijk uit te proberen. Lekker luisteren zou ik zeggen dan merk je vanzelf of het iets oplevert.
Nu heb ik redelijk wat versterkers met glas erin mogen beluisteren, maar een warm wollig geluidje kwam er niet altijd uit. Cary Audio Design, Audio Research, Graaf, Prima Luna, KR kronzilla, Synthesis, Unision Research. 2 van de 7 waren inderdaad wat mild in het hoog en wat warm in het middengebied. De rest klonk gewoon erg clean in het hoog en het midden. Qua dynamiek moet je erg opletten met wat je aan zo'n glazen bak hangt want dat gaat al snel naar het flauwe (4 van de 7) met de verkeerde speaker of te grote ruimte.
Wat dat kan ik me helemaal vinden in de uitspraak van joep. Met 450W heb je altijd surplus. Wil dat ook wel keer meemaken.