Citaat van: John Wx op juni 02, 2012, 23:46:46
Nou om van muziek te waarderen die volgens een bepaalde norm is opgenomen heb ik ook zoiets van
Het gaat ook nergens om, een test cd en dan steeds weer hoe goed het wel niet is
Grappig hoe het inderdaad altijd uitloopt op een ontzettend onzinnige discussie die nergesn meer over gaat, ik laat me hierdoor ook meesleuren en doe er derhalve dus gewoon aan me.
Topic was gewoon bedoeld als leuk, wellicht interessant iets, waarrom bepaalde mensen dat dan weer moeten gaan afzeiken dat snap ik dan weer niet.
Ik heb een leuke ervaring opgedaan en ben daar enthousiast over, leuk dat je dan een forum hebt om dat te melden en wellicht dat dat enthousiasme gedeeld wordt, en dat gebeurt ook, maar het tegengestelde gebeurt zeker net zo vaak.
Wat is nu eigenlijk het probleem? Dat ik de Marantz/STS CD's vaak wel erg leuk vindt (ook vaak niet, dus nee ik vindt niet alles goed wat Fritz maakt), zowel de muziek als de opname, hartstikke goed voor mij toch...EN een mooi opgenomen CD EN mooie muziek (imo).
Nu ben ik bij Fritz geweest en hebben we samen muziek gekozen uit mijn collectie welke hij nog niet kende en zo zijn we tot een selectie gekomen voor de 15e editie, andere muziekstijl en muzieksoort dan bij de vorige edities. Ik zeg niet dat dat voor iedereen goed hoeft te zijn, maar je hoeft iets ook niet de grond in te boren zonder dat je het gehoord hebt.