Marantz Audiophile Test Demo SACD 15th edition

Gestart door cz79, juni 01, 2012, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: cz79 op juni 02, 2012, 22:13:29
Nee met toegevoegd bedoelde ik dat IK 'veranderd' heb toegevoegd in mijn reply
Lees het nu pas, sorry.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cz79


cz79

Citaat van: John Wx op juni 02, 2012, 23:46:46
Nou om van muziek te waarderen die volgens een bepaalde norm is opgenomen heb ik ook zoiets van  byebye

Het gaat ook nergens om, een test cd en dan steeds weer hoe goed het wel niet is
Grappig hoe het inderdaad altijd uitloopt op een ontzettend onzinnige discussie die nergesn meer over gaat, ik laat me hierdoor ook meesleuren en doe er derhalve dus gewoon aan me.
Topic was gewoon bedoeld als leuk, wellicht interessant iets, waarrom bepaalde mensen dat dan weer moeten gaan afzeiken dat snap ik dan weer niet.
Ik heb een leuke ervaring opgedaan en ben daar enthousiast over, leuk dat je dan een forum hebt om dat te melden en wellicht dat dat enthousiasme gedeeld wordt, en dat gebeurt ook, maar het tegengestelde gebeurt zeker net zo vaak. nopompom

Wat is nu eigenlijk het probleem? Dat ik de Marantz/STS CD's vaak wel erg leuk vindt (ook vaak niet, dus nee ik vindt niet alles goed wat Fritz maakt), zowel de muziek als de opname, hartstikke goed voor mij toch...EN een mooi opgenomen CD EN mooie muziek (imo). pompom

Nu ben ik bij Fritz geweest en hebben we samen muziek gekozen uit mijn collectie welke hij nog niet kende en zo zijn we tot een selectie gekomen voor de 15e editie, andere muziekstijl en muzieksoort dan bij de vorige edities. Ik zeg niet dat dat voor iedereen goed hoeft te zijn, maar je hoeft iets ook niet de grond in te boren zonder dat je het gehoord hebt.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op juni 03, 2012, 00:23:57
Grappig hoe het inderdaad altijd uitloopt op een ontzettend onzinnige discussie die nergesn meer over gaat, ik laat me hierdoor ook meesleuren en doe er derhalve dus gewoon aan me.
Topic was gewoon bedoeld als leuk, wellicht interessant iets, waarrom bepaalde mensen dat dan weer moeten gaan afzeiken dat snap ik dan weer niet.
Ik heb een leuke ervaring opgedaan en ben daar enthousiast over, leuk dat je dan een forum hebt om dat te melden en wellicht dat dat enthousiasme gedeeld wordt, en dat gebeurt ook, maar het tegengestelde gebeurt zeker net zo vaak. nopompom

Wat is nu eigenlijk het probleem? Dat ik de Marantz/STS CD's vaak wel erg leuk vindt (ook vaak niet, dus nee ik vindt niet alles goed wat Fritz maakt), zowel de muziek als de opname, hartstikke goed voor mij toch...EN een mooi opgenomen CD EN mooie muziek (imo). pompom

Nu ben ik bij Fritz geweest en hebben we samen muziek gekozen uit mijn collectie welke hij nog niet kende en zo zijn we tot een selectie gekomen voor de 15e editie, andere muziekstijl en muzieksoort dan bij de vorige edities. Ik zeg niet dat dat voor iedereen goed hoeft te zijn, maar je hoeft iets ook niet de grond in te boren zonder dat je het gehoord hebt.
Chris, mocht ik mij ook schuldig gemaakt hebben aan topicvervuiling, dan trek ik graag het boetekleed aan. Maar ik begon mij (ook) te storen aan de toon en felheid van bewoordingen van sommigen. Respect voor andermans standpunten wordt maar al te vaak slechts met het woord beleden. :-( nopompom
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Jij hoeft geen boetekleed aan te doen, ik daarentegen... redface.
Dus bij deze mijn excuus voor mijn bewoording naar bepaalde leden toe.

Pjotr27

Citaat van: WimPeu op juni 02, 2012, 20:35:52
Laat ik nou goede contacten hebben met een van de beste U2 tribute bands.

Heb je een linkje/ demo cd?

WimPeu

#82
Citaat van: Pjotr27 op juni 03, 2012, 08:41:53
Heb je een linkje/ demo cd?

In m ijn ogen de beste U2 tribute van NL. We hebben een aantal keren samen met ze op een festival gespeeld. Aardige jongens en zeer muzikaal.

http://www.crystaldream.nl/index.html


http://www.youtube.com/watch?v=RBC3JAXm0cg
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Is het forum in de overgang met al die 'mood swings' hier?

O ik heb een mooie titel voor de nieuwe cd van Friz bedacht.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: joep op juni 03, 2012, 10:38:17
O ik heb een mooie titel voor de nieuwe cd van Friz bedacht.
fairytale journey edition one   :-D     clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Citaat van: WimPeu op juni 03, 2012, 10:20:58
In m ijn ogen de beste U2 tribute van NL. We hebben een aantal keren samen met ze op een festival gespeeld. Aardige jongens en zeer muzikaal.

http://www.crystaldream.nl/index.html


http://www.youtube.com/watch?v=RBC3JAXm0cg
Klinkt zeker niet verkeerd Wim .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

vind goede cover bands vaak beter / anders


ook als artiesten van elkaar nummers zingen geeft dan vaak net dat extraatje vind ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Citaat van: WimPeu op juni 03, 2012, 10:20:58
In m ijn ogen de beste U2 tribute van NL. We hebben een aantal keren samen met ze op een festival gespeeld. Aardige jongens en zeer muzikaal.

http://www.crystaldream.nl/index.html


http://www.youtube.com/watch?v=RBC3JAXm0cg
Vroegah speelden zij als Top-40 band in de dancing waar ik altijd naar toe ging. Betrof toen al wel 1 van de betere Top-40 bands.

JohnWx

Citaat van: bramdg op juni 02, 2012, 16:46:04
John
wist niet dat zoiets bestond ..... ben benieuwd naar het resultaat
Hoor graag hoe het juist heet  :yes:
thx



MAVEN TUBE Sound 1.1.0
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject