pure soundsystem

Gestart door erik1950, mei 19, 2012, 19:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

kent  er iemand speakers van het merk pure soundsystem  bv. Pure Sound Vi-410 Speaker System  dat is  set voor homecinema , maar de maken  ook gewone speakers

JohnWx

#1
Citaat van: erik1950 op mei 19, 2012, 19:33:36
kent  er iemand speakers van het merk pure soundsystem  bv. Pure Sound Vi-410 Speaker System  dat is  set voor homecinema , maar de maken  ook gewone speakers

Het is Phil Jones vooral in Amerika

Hier niet dus weinig over te weten en te vinden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

Mag er morgen  een paar  halen voor 50 euro

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 19, 2012, 20:44:44
Mag er morgen  een paar  halen voor 50 euro

welk type ?


er is ook een merk pure soundsystem maar dat ik kermis troep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

Hij kon geen type beschrijving  erop vinden  maar dat zal dan wel op de achterkant staan,  dat staat  dikwijls ook alleen op de achterkant  zoals bij B&W ,  zo goed had ie niet gekeken , ik ga  vanavond eens kijken

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 20, 2012, 06:27:51
Hij kon geen type beschrijving  erop vinden  maar dat zal dan wel op de achterkant staan,  dat staat  dikwijls ook alleen op de achterkant  zoals bij B&W ,  zo goed had ie niet gekeken , ik ga  vanavond eens kijken


Heb je wel op de site gekeken hoe het eruit ziet

Want een paartje kost al gauw 500 euro

Als het de vorm heeft van 30 breed 50 hoog en 20 diep in centimers zou ik doorlopen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Als het wel dit logo heeft blind kopen

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

ik denk dat 55 hoog zijn hij zei iets van  rode streep of was het rode rubber  van de speakers hij zei dat ze 500 euro gekost hadden , vanavond weet ik meer

JohnWx

#8
Citaat van: erik1950 op mei 20, 2012, 13:41:19
ik denk dat 55 hoog zijn hij zei iets van  rode streep of was het rode rubber  van de speakers hij zei dat ze 500 euro gekost hadden , vanavond weet ik meer

hou me hart vast deze maat hebben ze nog nooit gemaakt alleen monitors of zuilen of subwoofers


en ze hebben echt een uitsraling die je niet voor 50 euro weg doet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

als ik ze heb zal ik ze eens opmeten en een foto nemen en hier plaatsen  moet er om 18 om gaan moet nog een marantz resiever maar ben meer geintresseerd in die boxen

Exxar

En, heb je ze gekocht?

erik1950

Het waren helemaal geen pure system een ordinaire spaeker de naam had maar 3 leters  en ik kon er zelfs niets uit maken  langs  de achterkant stond een plakker op maar die hadden ze op plaatsen waar je het merk kon lezen weggekrapt dus  BROL  zelfs de afwerking van de kasten liet te wensen over als je de gazen afdeed daar waren gaatjes in om die tapjes in te  doen, die liepen dwars door tot in de box zaten zelfs geen plastieken hoetjes in bloot gat

Exxar

Ok, rommel dus.
Volgende keer meer geluk ;)

erik1950

Maar ik heb al een ander aanbod gekregen  van een serieuze verkoper  een paar Dali zensor 5 voor 100 euro 6 maanden nieuw
http://www.youtube.com/watch?v=nkRXcJuUhzM&feature=related

Exxar

100 euro?
Kosten die niet zo'n 600euro per paar?