pure soundsystem

Gestart door erik1950, mei 19, 2012, 19:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Exxar op mei 20, 2012, 22:41:26
100 euro?
Kosten die niet zo'n 600euro per paar?

nee 250/300 dus een goede prijs voor 100 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 20, 2012, 22:20:34
Maar ik heb al een ander aanbod gekregen  van een serieuze verkoper  een paar Dali zensor 5 voor 100 euro 6 maanden nieuw
http://www.youtube.com/watch?v=nkRXcJuUhzM&feature=related

Alleen komen die Zensor 5 uit China en niet uit deze fabriek maar dat lijkt me logisch

Als er op staat Made in Danmark komen ze uit deze fabriek,staat deze tekst erop komen ze uit het verre Oosten, Designed and Engineerd


Mooie speaker voor dat geld :


http://www.youtube.com/watch?v=Cq0fqJBgCZk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Exxar

Citaat van: John Wx op mei 20, 2012, 23:18:40
nee 250/300 dus een goede prijs voor 100 euro

250/300 per stuk? De officiële prijzen die ik gevonden heb is 600 per paar.

JohnWx

Citaat van: Exxar op mei 20, 2012, 23:30:10
250/300 per stuk? De officiële prijzen die ik gevonden heb is 600 per paar.

Nee ze zijn niet stuk  :lol: 600 p/p
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

wil ze ook wel eigenlijk voor 100 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

#20
nee je kan ze kopen voor 299 per stuk , ik kon  ze tweedehands  kopen voor 200 het paar

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 21, 2012, 06:00:54
nee je kan doe kopen voor 299 ik kan ze kopen voor 200 het paar

Je zei eerst 100 euro ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Exxar

100 per stuk ipv 299 per stuk is nog altijd een koopje :)

JohnWx

Citaat van: Exxar op mei 21, 2012, 09:17:07
100 per stuk ipv 299 per stuk is nog altijd een koopje :)

ze zijn nieuw ? of occasion niet dat het wat uit maakt

wanneer mogen we ze aanschouwen met fotootjes op je set
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

ze zijn niet nieuw er is van één een hoek beetje beschadigt maar dat maakt niet veel uit,en nee ze waren 100 euro stuk  maar ja ze kosten wel 299 stuk he

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 21, 2012, 11:52:25
ze zijn niet nieuw er is van één een hoek beetje beschadigt maar dat maakt niet veel uit,en nee ze waren 100 euro stuk  maar ja ze kosten wel 299 stuk he

Kan je ze thuis beluisteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

#26
ja heb ze al beluisterd en de hoge tonen zijn subliem ,de lage zijn ook goed maar ietsje minder , ze hebben veel weg van  B&W, maar het geluid word mooi verspreid als je voor een speaker zit hoor je nog de andere ook  uitstekende speakers

JohnWx

Citaat van: erik1950 op mei 21, 2012, 17:35:29
ja heb ze al beluisterd en de hoge tonen zijn subliem ,de lage zijn ook goed maar ietsje minder , ze hebben veel weg van  B&W, maar het geluid word mooi verspreid als je voor een speaker zit hoor je nog de andere ook  uitstekende speakers

Je hebt ze niet thuis beluisterd maak ik op uit je verhaal dat kan nogal een verschil geven maar voor die 200 euro klinkt het altijd goed
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

#28
het zijn fantastische speakers ik ga  ze eind deze week halen heb ze voor de zekerheid al betaald  en wat ook is  ze zijn heel mooi zo glanzend en zelfs de basspeakers glanzen en een mooie aluminium voet en ze hebben zo een vaste toon, eigenlijk zijn ze  aan de nieuwprijs nog betaalbaar ook, he als je dat hoor  , wat goede speakers kosten

http://www.youtube.com/watch?v=y7Rddpu-Jys


hier is nog een middenspeaker  bij  maar je kan dat allemaal afzonderlijk kopen , en kan je  ze niet allemaal ineens  kopen koop je  één stuk met een keer

JohnWx

mooi hoor


zal genieten worden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject