Hallo allemaal,
Eindelijk na maanden overwegen toch de stap gezet naar de sr7005. De angst wat ik had was of het wel beter zou zijn dan wat ik had. Wat betreft het bekijken van films ben ik er op vooruit gegaan. Het luisteren van muziek viel tegen maar het bleek dat ik hem niet op direct had staan en nadat ik dat wel gedaan had ben ik erg blij met wat ik hoor.
Ik heb ook de aiplay kunnen instaleren ondanks dat dit graties zou zijn tot eind maart. Een bonus dus.
Wat betreft het bedienen van de sr7005 met de ipad vindt ik het gebruik van de wizz app niet echt geweldig. Ook deremote app (die voor marantz en denon is ) is niet dat wat ik wil maar wel beter dan de wizz app.
Dus ik val terug op wat ik voorheen ook gebruikte en dat is de plug player. Deze is app kun je niet je versteker bedienen maar in het gebruik met een nas als bron en de sr7005 als weergave zeer makelijk je muziek afspelen. Misschien een tip.
Voor de restbwil ik jullie bedanken voor het advies dat jullie me gegeven hebben en gelukkig voor mij ben ik iemand die niet zo snel een beslissing kan nemen en kon deze nieuw voor 995 kopen bij een aanbieding.
Gr marc