Marantz overvloed

Gestart door NICOR, april 29, 2012, 19:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

NICOR

Hou nu al 3 maanden alles qua prijs in de gaten en zag de laatste dagen dat de Marantz toestellen in overvloed op internet te koop staan,slechte tijden zeker,goed voor mij HB

JohnWx

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 19:43:00
Hou nu al 3 maanden alles qua prijs in de gaten en zag de laatste dagen dat de Marantz toestellen in overvloed op internet te koop staan,slechte tijden zeker,goed voor mij HB

je focust je op Marantz doe je het op een ander merk valt dat je op
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

xander32

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 19:43:00
Hou nu al 3 maanden alles qua prijs in de gaten en zag de laatste dagen dat de Marantz toestellen in overvloed op internet te koop staan,slechte tijden zeker,goed voor mij HB
Alleen new gaan ze duurder worden: BTW van 19 naar 21% ...   :x
En de branche heeft het al zo zwaar.


Ik denk dat er de komende jaren de nodige merken gaan omvallen en verdwijnen ... zonde!

NICOR

Op the bay gaat de 2216 57 euro  ze zullen nog dalen mensen hebben geld nodig,en uiteindelijk weer stijgen tot boven de prijs van vroeger,

NICOR

Merken zullen verdwijnen maar kwaliteit blijft :schater:

xander32

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 19:55:59
Merken zullen verdwijnen maar kwaliteit blijft :schater:
Snap niet wat er geestig is aan jouw opmerking.

M.i. is het nooit goed dat de keuze wordt beperkt. De grote, zijnde de commerciele merken, blijven wel staan maar of dat de kwaliteit ten goede komt  :no:.

NICOR

Geestig is het niet maar wat veranderd kan je niet tegenhouden,geestig omdat IK  nu goedkoper men keuze kan kopen,dit bedoelt vanuit men eigen standpunt!

xander32

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 20:05:50
Geestig is het niet maar wat veranderd kan je niet tegenhouden,geestig omdat IK  nu goedkoper men keuze kan kopen,dit bedoelt vanuit men eigen standpunt!
Ok, vreemde gedachtegang maar ik kan je nu in ieder geval volgen. Ieder nadeel heeft z`n  voordeel zullen we maar zeggen :wink:.

JohnWx

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 20:05:50
Geestig is het niet maar wat veranderd kan je niet tegenhouden,geestig omdat IK  nu goedkoper men keuze kan kopen,dit bedoelt vanuit men eigen standpunt!

70% werkt alleen niet 100%


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

NICOR

70% werkt alleen niet 100

Hoe bedoel je?

xander32

Citaat van: NICOR op april 29, 2012, 20:44:28
70% werkt alleen niet 100

Hoe bedoel je?
Gelukkig ben ik niet de enigste die het niet vat ...  :-)

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op april 29, 2012, 20:37:30
70% werkt alleen niet 100%

Van wat er wordt aangeboden werkt er 70% niet 100%.

Bij de meeste mankeerd er dus wel wat aan.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

NICOR


JohnWx

Dank je Whisper zo moeilijk was hij toch niet  :-)


kraken lampjes stuk etc. dan hebben we het nog niet eens over intern wat na al die jaren niet meer echt aan de norm voldoet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject