Passende tuner bij de PM50

Gestart door erik1950, april 24, 2012, 20:54:15

Vorige topic - Volgende topic

erik1950

Ik vraag me af of de MARANTZ ST-50 past bij de PM50 , of ie daar voor  gemaakt is

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 24, 2012, 20:54:15
Ik vraag me af of de MARANTZ ST-50 past bij de PM50 , of ie daar voor  gemaakt is

st-40 koop je voor weing of st-72
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

erik1950

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

maar van de st50 vond ik twee modellen  de analoge versie en de digitale die die ik heb is de digtale

hier de analoge versie of toch gedeeltelijk

Uploaded with ImageShack.us

hier de digtale

toch een groot verschil

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 25, 2012, 06:28:03
maar van de st50 vond ik twee modellen  de analoge versie en de digitale die die ik heb is de digtale

hier de analoge versie of toch gedeeltelijk

hier de digtale

toch een groot verschil

heb je ook met de fiat 500

erik1950

ja  maar  een rare vergelijking , maar  de analoge had beter gepast met mijn PM50 omdat die ook goudkleurig is en denk ook  zelfde  breedte, maar spijtige genoeg is het de diagtale zwarte versie , maar aan het geluid zal het niet te horen zijn

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 25, 2012, 08:56:32
ja  maar  een rare vergelijking , maar  de analoge had ben deneter gepast met mijn PM50 omdat die ook goudkleurig is en denk ook  zelfde  breedte, maar spijtige genoeg is het de diagtale zwarte versie , maar aan het geluid zal het niet te horen zijn

hoezo rare vergelijking ? je hebt een oude en een nieuwe Fiat 500

erik1950

a zo bedoel je,  ik dacht dat je twee versies bedoelde van de nieuwe

SB_Marantz

Die met het Gyro wheel is de ST-450.  byebye
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

erik1950

als ik de afbeeldingen bekijk op internet staat er st50 en die andere staat st50bl maar je mag ook niet altijd geloven wat er daar staat he ,
maar je zal wel gelijk hebben,  heb  eens de 450 opgezocht en daar staat ie dan  :-D

leo

ik heb evt nog een ST4000 in het zwart en in goede staat

interesse?

erik1950

Hoeveel vraag je er voor je kan eventueel mailen  spillebad1950@live.be

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

erik1950