Zullen wellicht de NS 1000 geweest zijn,je had ook nog de NS 690 maar deze was niet zo bekend als zijn groter broertje.Ik heb ze destijds nog gehad en moet zeggen dat ik er al veel spijt heb van gehad ze ooit verkocht te hebben.Ben grote liefhebber van luidsprekers en heb er wellicht al een kleine 100 verschillende paren gehad,steeds veranderen,ruilen,verkopen en iets anders in de plaats zetten.T'is een beetje een uit de hand gelopen hobby van mij,heb het niet zo op veel decoratie in mijn huisje,ik plaats liever ergens een paar luidsprekers of dat ik een schilderij of decoratiestuk in huis
haal.Nu wat betreft deze luidsprekers kan je er heel veel van vinden op google en meestal heel lovende kritieken.Toen ze destijds uitgebracht werden waren ze toch niet echt goedkoop te noemen,prijs kwaliteit wel.En als ze nu 2dehands worden aangeboden vindt je ze zeer zelden onder de 500 eurotjes.Ik ben van Belgie en heb ze verkocht aan iemand uit nederland en deze was er zeer tevreden mee,hij gebruikte ze op een
buizenversterker.De mijne waren de huiskamer versie links op de foto,prachtige weergave en uitstekend afgewerkt en maar liefst 47 kilo per stuk