Geluidskaart PC

Gestart door pm-80, april 11, 2012, 22:36:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

pm-80

Hallo allemaal! Eventjes geleden dat ik hier was, geen paniek - was gewoon genieten van muziek. Heb een vraag. Mijn geluidskaart op mijn PC wilt ook na het installeren van de laatste drivers geen line-in signaal geven. Maw, ik kan niet digitaliseren/ opnemen. Uitspugen doet 'ie wel prima.

Een mooi moment voor een nieuwe geluidskaart denk ik, hebben jullie een tip voor mij, wat is (enigszins mijn sig in acht nemend) een leuke geluidskaart om mee 'op te nemen'?

Bedankt voor jullie suggesties!
'Met beperkte middelen enigszins de klanken ervaren zoals ze destijds bij de opname in de studio zijn bedoeld'. Marantz PM-80 versterker, Tannoy Saturn S8 floorstanding speakers, Eltax Monitor bookshelf speakers, Arylic s50 streamer, Marantz TT-42 speler

JohnWx

Citaat van: pm-80 op april 11, 2012, 22:36:08
Hallo allemaal! Eventjes geleden dat ik hier was, geen paniek - was gewoon genieten van muziek. Heb een vraag. Mijn geluidskaart op mijn PC wilt ook na het installeren van de laatste drivers geen line-in signaal geven. Maw, ik kan niet digitaliseren/ opnemen. Uitspugen doet 'ie wel prima.

Een mooi moment voor een nieuwe geluidskaart denk ik, hebben jullie een tip voor mij, wat is (enigszins mijn sig in acht nemend) een leuke geluidskaart om mee 'op te nemen'?

Bedankt voor jullie suggesties!


moet je niet je ingangen aangeven wat het is ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pm-80

Citaat van: John Wx op april 11, 2012, 22:49:10

moet je niet je ingangen aangeven wat het is ?

Nou, in Windows zie ik geen signaal binnen komen. Maar begrijp denk ik wel wat je bedoel, in Audacity heb je inderdaad wat meer bron mogelijkheden...
'Met beperkte middelen enigszins de klanken ervaren zoals ze destijds bij de opname in de studio zijn bedoeld'. Marantz PM-80 versterker, Tannoy Saturn S8 floorstanding speakers, Eltax Monitor bookshelf speakers, Arylic s50 streamer, Marantz TT-42 speler

JohnWx

Citaat van: pm-80 op april 11, 2012, 23:12:18
Nou, in Windows zie ik geen signaal binnen komen. Maar begrijp denk ik wel wat je bedoel, in Audacity heb je inderdaad wat meer bron mogelijkheden...

Wat voor kaart is het ? on board of los ?

Heb nog wel een mooi kaartje liggen heb ik vorige week gekocht voor alleen de verzendkosten van Zweef maar achteraf heb ik er niks aan

een Terratec 512i


het kan zijn dat je de ingang opnieuw moet toewijzen en dat hij alles terug heb gezet naar de standaard instellingen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Slecht voor mijn bloeddruk deze topic!!Pokkeapparaten puke puke
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: pm-80 op april 11, 2012, 23:12:18
Nou, in Windows zie ik geen signaal binnen komen. Maar begrijp denk ik wel wat je bedoel, in Audacity heb je inderdaad wat meer bron mogelijkheden...

Audacity is een software programma je moet het hardware matig inschakelen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op april 12, 2012, 11:46:19
Slecht voor mijn bloeddruk deze topic!!Pokkeapparaten puke puke

voor jouw hebben we deze  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject