Dynamic Experience 2 - Breaking Silence by STS-Digital

Gestart door cz79, april 10, 2012, 21:26:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

still life

Citaat van: Whisper.nl op mei 24, 2012, 15:52:21
Misschien lees ik er ergens overheen maar toch even vraag,


:yes:

CiteerHeb jij de cd op je eigen installatie beluisterd ??

:no:

vwb de ruis: even terugdenken naar vroeger
cassetjes, weet je nog wel ? & dan muziek opnemen/kopieren
daarbij had je soms een volume uitlezing



als die constant i/h rood staat => ruis/storing..

met terugregelen tot enkel de luidste passages ff het rood aantikken had je een mooie kopie


een multitrack opname kun je ook zo zien, waar sommige tracks i/h rood kunnen gaan/blijven
er zit een plafond qua dynamiek, de naald kan maar zover (max uitslag)
alles daarboven levert geen meerwaarde of is gewoon fout  :angel:


ik lees uiteenlopende ervaringen met deze STS-cd, dat is op zijn minst interessant te noemen..
eens benieuwd wat het doet bij wim, na de pro (met ADSY erbij)

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2012, 22:44:12
Morgenavond komt Ron de Pro versie instaleren..

kan ondertussen even die STS cd op het net zetten  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: still life op mei 24, 2012, 16:20:53
:no:

ik lees uiteenlopende ervaringen met deze STS-cd, dat is op zijn minst interessant te noemen..
eens benieuwd wat het doet bij wim, na de pro (met ADSY erbij)

Ik weet niet waar je woont maar mag ik je dan een keer uitnodigen om beide cd's eens te komen beluisteren.  :yes:

Ede e.o.

Groet Whisper.  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

op een paar high end computer speakers  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Vind het geheel een Four Play / Bob James achtige ambiance hebben

we gaan verder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79


TurboMarco

Dan pas ik daar voor .

Ik had vrijwel alles van Four Play en dat was in de tijd dat ik de JK Optima1 had ,geloeiende wat een diep en strak laag kwam uit die speakerts  :-o ,later maar weer even down to earth een normale cd opgezet en alles viel weer op z'n plaats .

In mijn huidige situatie vallen dergelijke cd's meteen door de mand ,het opgeblazen geluid is heel even spectaculair maar valt na een aantal minuten snel tegen .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Je kunt hem ook gewoon eens luisteren natuurlijk....de bas is stevig maar blijft (in de meeste gevallen) wel mooi

TurboMarco

Stuur dan maar een copy op  :-D ,ik heb een aantal cd's van STS meerdere malen betrapt op een naar mijn mening plastisch geluid en bovendien valt het niet binnen mijn smaak ,dus ik ga daar geen knip voor trekken  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79

Maar de doorsnee STS cd's zijn wel echt ander soort muziek dan de Dynamic Experience 2, Jou Satriani, Kraftwerk en Rammstein heb je nog niet eerder gehad op een STS cd.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79